80% sklepów internetowych nie przetrwało dwóch lat. Trzeba się doszkalać

2017.10.19 15:10
Czwarta edycja Wschodniego Forum E-Biznesu cieszyła się dużą popularnością. Na tematy związane z branżą e-commerce rozmawiało ponad 400 użytkowników.
80% sklepów internetowych nie przetrwało dwóch lat. Trzeba się doszkalać
Fot: Materiały prasowe

Tegoroczna, czwarta już edycja Wschodniego Kongresu E-biznesu East Biz, zorganizowana 13 i 14 października okazała się wielkim sukcesem. Udział w wydarzeniu wzięło ponad 400 osób związanych z branżą.

Podczas imprezy zorganizowano 18 merytorycznych wykładów i 5 praktycznych warsztatów. Uczestnicy mieli też okazję do integracji i networkingu podczas afterparty. Była to szansa na nawiązanie ciekawych znajomości i wymianę poglądów.

EastBiz był podzielony na dwie części - akademicką i biznesową. Podczas pierwszej można było dowiedzieć się więcej na temat skutecznego marketingu w wyszukiwarkach internetowych i poznać zasady performance marketingu oraz narzędzia do budowania efektywnych modeli biznesowych.

Drugą część rozpoczął prezydent miasta - Tadeusz Truskolaski. Poinformował, że aż 80 % nowo powstałych sklepów internetowych nie przetrwało dwóch lat. A jest o co walczyć, bowiem polski rynek e-commerce jest warty 38 mld zł.

W trakcie imprezy odbyły się też warsztaty dotyczące m.in. kampanii reklamowych na Facebooku przy wykorzystaniu zaawansowanych możliwości dotarcia do użytkownika.

Z kolei certyfikowany Trener Google, Maciej Lewiński, szkolił z narzędzia Google Analitics. Prelegenci mówili też o sztucznej inteligencji sprzedaży, coversational design, marketplace czy budowaniu marki z globalnym potencjałem. Poruszanych tematów było całe mnóstwo, a o tym, że były ciekawe, świadczą sale pełne uczestników.

Portal BiałystokOnline patronował wydarzeniu.

Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl

1264 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39