668 osób online

Białystok eMiastem Google

2011-11-24
Białystok został jednym z 10 polskich eMiast Google. To zasługa białostockich małych i średnich firm, które odnotowały największy wzrost aktywności w sieci. Wyróżnienie Google eMiasto, powstała po to, by pokazać znaczenie internetu w przyszłym rozwoju gospodarczym Polski.
Białystok eMiastem Google
Fot: Grayling
Nagrodę dla Białegostoku odebrał przedstawiciel miasta Krzysztof Marek Karpieszuk.

Jak ważna jest widoczność w sieci, gdzie konsumenci coraz częściej szukają informacji o produktach i usługach, wie Marek Sadowski z firmy GoscinnaKamienica.pl prowadzącej obiekt turystyczny w Białymstoku i aktywnie korzystającej z reklamy internetowej do pozyskiwania klientów. Reklama w wyszukiwarce przyczyniła się w znacznej mierze do bardzo szybkiej popularyzacji naszego obiektu wśród naszych docelowych klientów na terenie całego kraju - mówi Marek Sadowski. To właśnie dzięki takim aktywnym przedsiębiorcom Białystok otrzymał nagrodę Google eMiasto.

Według międzynarodowego badania Boston Consulting Group, firmy obecne w internecie rozwijają się około czterokrotnie szybciej od tych, których nie można znaleźć w sieci. Także reklama internetowa rozwija się bardzo dynamicznie, a Google, dzięki swojej usłudze AdWords (reklamie w wyszukiwarce), jest w stanie ocenić jej przełożenie na rozwój polskiej gospodarki w podziale na poszczególne miasta. By przedstawić tę zależność, Google przyjrzało się aktywności reklamowej w prawie 200 miastach w całej Polsce i uszeregowało je pod względem procentowego wzrostu wydatków małych i średnich firm w programie reklamowym Google AdWords w ciągu ostatniego roku. W Białymstoku ten wzrost wyniósł 92% i tym samym znalazł się na 4. miejscu listy 10 polskich eMiast w Polsce.

- Rozwój miasta jest wypadkową wielu działań, nie tylko samorządu, ale też rozmaitych instytucji, a nade wszystko prywatnych firm, w tym małych i średnich przedsiębiorstw. Ich wzrost wiąże się z posiadanym potencjałem i umiejętnością zaistnienia w świadomości odbiorców towarów
i usług - mówi Tadeusz Truskolaski, Prezydent Miasta Białegostoku. W dzisiejszych czasach reklama w Internecie jest ważnym narzędziem komunikowania się z otoczeniem oraz zdobywania przewag konkurencyjnych na globalnym rynku. Jest ona koniecznością, którą uświadamiają sobie coraz szersze kręgi przedsiębiorców, w tym - co szczególnie cieszy - pochodzących z Białegostoku - dodał prezydent.

MAG

Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2014 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.