Czym się kierować przy wyborze agencji marketingowej?

2017.10.03 09:20
Od parunastu lat do słownika dnia codziennego weszły słowa marketing i reklama. Pojęcia te wydają się być bardzo oczywiste, jednak wybór agencji marketingowej to nie taka prosta sprawa.
Czym się kierować przy wyborze agencji marketingowej?
Fot: Bang Agency

Dużo osób ma się za trenera piłkarskiego, który przed telewizorem prowadzi swoją drużynę do zwycięstwa. Ten sam schemat działa w przekonaniu, że działania marketingowe są prostą sprawą. Rzeczywistość jest niestety inna.

Co na ten temat sądzą specjaliści?

Postanowiliśmy porozmawiać z Agencją Reklamy Bang Agency, o której coraz częściej słychać na białostockim rynku.

Bang Agency nie zapomina, że wszystko zaczyna się od ludzi. Zgrany zespół, składający się z osób o różnych umiejętnościach, zainteresowaniach i doświadczeniu, jest gwarancją indywidualnego podejścia do każdego klienta.

- Klienci, którzy się do nas zgłaszają, nigdy nie są traktowani szablonowo. Mamy świadomość tego, że każdy jest inny, potrzebuje czegoś skrojonego na miarę jego rzeczywistości - mówi Daniel Harasimowicz, właściciel firmy­. – Nigdy o tym nie zapominamy, stąd też "burze mózgów" są u nas elementem dnia codziennego - dodaje z uśmiechem.

Co jest ważne przy wyborze agencji reklamowej?

Zatem na czym warto się skupić wybierając agencję reklamową? Odpowiedź jest całkiem prosta. Przede wszystkim, warto zapoznać się z portfolio, przeanalizować kwalifikacje i sukcesy firmy. Dzięki temu można podjąć wstępną decyzję, czy to właśnie ta agencja stanie się naszym partnerem w dalszej drodze marketingowej.

- Niejednokrotnie klienci, którzy się do nas zgłaszają podkreślają, że widzieli już nasze realizacje. Tym samy oczekują, że również i im zaproponujemy rozwiązanie, które przyniesie sukces marketingowy - mówi pan Daniel.

Warto jest zwrócić uwagę na czas realizacji zleceń marketingowych, ponieważ nie wszystko jest takie proste, jak się wydaje.

- Bardzo często klienci chcą pomysłów lub gotowych projektów "na wczoraj". Czasem jest nam ciężko wytłumaczyć, że praca nad projektem to nie tylko stworzenie obrazków lub nagranie kadrów, ale również opracowanie strategii, odpowiednie dobranie narzędzi i kanałów komunikacji. Może wyda się to śmieszne, ale czasem dobrze odłożyć projekt, przemyśleć i powrócić do niego ze świeżym spojrzeniem. "Co nagle, to po diable" - podkreśla Daniel Harasimowicz.

Ważny jest proponowany przez agencję zakres usług

Szukając agencji do współpracy, należy zapoznać się z zakresem oferowanych usług.
Wielu klientów docenia fakt, że może załatwić wszystko w jednym miejscu. Ponadto raz wypracowany schemat współpracy daje większą możliwość uniknięcia nieporozumień i błędów w komunikacji.

- W naszej agencji staramy się pomóc klientowi od A do Z. Oferta obejmuje branding - budowanie świadomości marki/firmy, grafikę użytkową - tworzenie np. ulotek, folderów, wizytówek, banerów oraz multimedia, rozumiane jako filmy i animacje. Tworzymy również grafikę 3D, która jest wąską specjalizacją. Pozwala na rzetelne odzwierciedlenie rzeczywistości lub produktu w świecie wirtualnym, czy też stworzenie prototypów, które wiążą się z obniżeniem kosztów produkcyjnych - mówi Daniel Harasimowicz. - Warto zajrzeć na naszą stronę: www.bang-agency.pl, na której można zapoznać się z niektórymi projektami, które wyszły spod naszej ręki. Część ze zrealizowanych filmów znajduje się na naszym kanale YouTube.

Podsumowując, możemy stwierdzić, że świat reklamy nie jest taki prosty. Bez ciężkiej pracy i zaangażowania obydwu stron nie ma związków idealnych. Jednak odpowiednie dobranie agencji może wznieść firmę na wyżyny sukcesu marketingowego.

[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]


1089 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39