Dobre relacje w telefonicznej obsłudze klienta - warsztaty

dodane dnia: 2015-10-16 przez: PHU Adam Starosta
Uwaga: Ważność promocji się już skończyła.
Termin promocji: 2017-04-07 - 2017-04-14
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć nową wiedzę i/lub rozwijać umiejętności związane z telefoniczną obsługą klienta. Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które rozpoczynają pracę w dziale obsługi klienta, zajmują się lub będą zajmować się telefoniczną i mailową obsługą klienta (handlowcy, sprzedawcy, działy handlowe, działy obsługi klienta itp.).

Cel: Nabycie wiedzy oraz rozwój umiejętności w zakresie telefonicznej i mailowej obsługi klienta.
Spodziewane korzyści płynące ze szkolenia:
- uczestnik będzie potrafił budować pozytywne relacje z klientem,
- uczestnik będzie potrafił skutecznie i pozytywnie prowadzić rozmowę z klientem,
- uczestnik będzie potrafił reprezentować pozytywną postawę wobec klienta.
Program szkolenia:

1. Rola pierwszego wrażenia w procesie budowania relacji z klientem.
2. Komunikacja werbalna i niewerbalna w telefonicznej obsłudze klienta.
3. Asertywna postawa w telefonicznej obsłudze klienta.

Czas trwania - 1 dzień
Koszt szkolenia:
200 zł /os. (zw. z VAT)
Cena szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, serwis kawowy zaświadczenie MEN.

Miejsce promocji

2024-03-13 - 2024-04-30
2024-03-13 - 2024-04-30
2024-03-13 - 2024-04-30
2024-03-13 - 2024-04-30
2024-03-13 - 2024-04-30
2024-03-13 - 2024-04-30
2024-03-13 - 2024-04-30
2024-03-13 - 2024-04-30
2024-03-05 - 2024-05-13

1042 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39