Zatrudnimy osobę do obsługi klienta.
Poszukujemy osoby do obsługi klienta sklepu internetowego - rozmowy telefoniczne i email.
Poszukiwana osoba powinna wykazywać się miłą aparycją i wysoką kulturą osobistą.
Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Przewidujemy dwudniowe szkolenie umożliwiające wdrożenie w sprzedaż produktów meblarskich.
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Przed wysłaniem zgłoszenia odpowiedź sobie na pytanie:
Czy źle się czułeś/przebywałeś albo wróciłeś z zagranicy/przebywałeś z kimś kto ma kontakt z dużą ilością ludzi np. ekspedient w sklepie, stacji benzynowej, pracownik służby zdrowia. itp w terminie ostatnich 14 dni? Po jakiejkolwiek odpowiedzi twierdzącej, osoba nie może ubiegać się o zatrudnienie.
CV: zatrudnienie@gornapolka.com
Temat: Obsługa klienta