Masz doświadczenie w analityce? Znasz się na działaniach efektywnościowych? Aplikuj!
Bieżące zadania działu analityki:
•analiza wskaźników e-commerce;
•analiza efektywności, audyt akcji marketingowych i kampanii sprzedażowych;
•prowadzenie testów A/B;
•pozyskiwanie ruchu z programów afiliacyjnych i porównywarek;
•odzyskiwanie leadów za pomocą marketing automation;
Nie musisz umieć wszystkiego, ale daj znać, co potrafisz. Więcej informacji: https://www.doktortusz.pl/praca
Zainteresowa nych prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na: praca@doktortusz.pl W tytule proszę wpisać "analityk danych". Do aplikacji należy dołączyć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez DrTusz Sp. z o.o. ul. ul. Wyszyńskiego 2/75 15-888 Białystok w celach rekrutacji.