Pracownika działu obsługi klienta z językiem niemieckim
KONTRI Sp. z o.o. poszukuje pracownika działu obsługi klienta z językiem niemieckim
Zdobędziesz doświadczenie w:
-tłumaczeniu (m.in. opisów produktów na język niemiecki)
-obsłudze zagranicznych klientów B2C
-obsłudze kanałów sprzedażowych (np. eBay/Amazon)
Czego wymagamy:
-bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (w tym umiejętności tworzenia
tłumaczeń oddających logiczny sens opisu)
-łatwości poruszania się w środowisku internetowym
-dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin (8h)
Jeśli:
-znasz dobrze język angielski
-masz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
to jeszcze lepiej
Oferujemy pracę w przyjaznych warunkach w wiodącej firmie z branży e-commerce
CV prosimy wysyłać na praca@kontri.pl (nie przez formularz) z nazwą stanowiska w temacie.