934 osób online

Konkurs dla kibiców. Nagrodą wyjazd na Mistrzostwa Świata FIFA™ 2018

2018.05.07 10:06
Rozpoczął się międzynarodowy konkurs piłkarski marki Hyundai oraz Muzeum Piłki Nożnej FIFA promujący różnorodne sposoby kibicowania. 32 zwycięzców z całego świata zostanie nagrodzonych podwójnym zaproszeniem na mecz finałowy Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 w Rosji.
Konkurs dla kibiców. Nagrodą wyjazd na Mistrzostwa Świata FIFA™ 2018
Fot: Hyundai

Pokaż, jak kibicujesz

Hyundai – Oficjalny Partner Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 ogłosił Wielki Konkurs Kibiców Piłkarskich. Jego ambasadorami są legendy światowego futbolu: Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu, którzy przywołując swoje piłkarskie wspomnienia, zachęcają do udziału we wspólnym budowaniu historii kibicowania.

Biorący udział w konkursie fani piłki nożnej na całym świecie stają przed okazją uczestnictwa w niepowtarzalnym wydarzeniu, jakim jest finał Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 w Rosji. Zadanie konkursowe polega na zgłoszeniu zdjęcia lub filmu video ukazującego najciekawsze sposoby kibicowania w danym kraju, poprzez dedykowane przedmioty, wspólne slogany, śpiew, taniec itp. Zdjęcie lub materiał video należy zamieścić do 13 maja 2018 na stronie konkursowej worldcup.hyundai.com lub w mediach społecznościowych z odpowiednim hashtagiem #myfootballheritage.

Do wygrania bilet na Mundial

Hyundai i FIFA ocenią nadesłane w ramach konkursu propozycje, a następnie wskażą zwycięzców konkursu z 32 krajów, których reprezentacje biorą udział w Mistrzostwach Świata FIFA™ 2018 (po jednym z każdego kraju). Nagrodą główną w konkursie jest podwójne zaproszenie (wraz z przelotem i zakwaterowaniem) na mecz finałowy, który odbędzie się 15 lipca na stadionie Łużniki. Dodatkowym wyróżnieniem jest prezentacja zwycięskiej propozycji w moskiewskim Hyundai Motorstudio, na ekspozycji przygotowanej we współpracy ze Światowym Muzeum Piłki Nożnej FIFA.

Organizując Wielki Konkurs Kibiców Piłkarskich Hyundai tworzy unikalną platformę łączącą fanów na całym świecie, wzmacniając tym samym emocje związane z tym globalnym, piłkarskim świętem. Wcześniej marka zapraszała miłośników piłki nożnej do specjalnych stref kbica, w których można było wspólnie obejrzeć mecz i kibicować swojej drużynie.

Tym razem Hyundai chce zjednoczyć jeszcze większą liczbę fanów wykorzystując dedykowaną stronę i media społecznościowe.

Hyundai jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym FIFA od 1999 roku, a współpraca marki z organizacją zakończy się w 2022 roku.

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie https://worldcup.hyundai.com/pl/

[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2018 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.