Nie Rzodkiewka Żaneta i nie Kalafior Krzyś. Uczyć będą Serosław, Jogurtosław i Masłosław

2017.10.13 14:59
Jak widać po akcjach organizowanych przez markety i dyskonty, nadawanie imion owocom i warzywom (a raczej maskotkom je imitującym) przyniosło doskonałe efekty i spopularyzowało kupowanie tych produktów. Na podobny pomysł wpadła Polska Izba Mleka.
Nie Rzodkiewka Żaneta i nie Kalafior Krzyś. Uczyć będą Serosław, Jogurtosław i Masłosław
Fot: Materiały prasowe

Polska Izba Mleka stworzyła Rodzinę Mlekosławnych. Od teraz Jogurtosław, Serosław, Masłosław i Śmietankosława będą zachęcać do kupowania i spożywania produktów mlecznych. Nadanie tych imion może kojarzyć się z akcją prowadzoną w ostatnim czasie przez dyskonty i markety, które nadały je owocom i warzywom.

Mlekosławni są bohaterami kampanii "Bądź świadomy – kupuj polskie". Ich zadaniem będzie pokazanie Polakom, że warto wybierać rodzime mleko i nabiał. Jogurtosław, Serosław, Masłosław i Śmietankosława wyjaśnią, jak ważny jest nabiał w diecie każdego z nas.

Podczas najbliższych kilku miesięcy Mlekosławni będą też obalać najbardziej popularne "mleczne mity" i pokażą, jak szybko przygotować smaczne posiłki.

Historia mlecznej rodziny i bieżące wydarzenia z jej życia są opisywane na stronie Mlekosławni. Dzięki niej można też skorzystać z porad dietetyka.

Zdaniem organizatorów akcji, nietypowa rodzinka zachęci Polaków do przemyślanych zakupów.

Inicjatywa z pewnością jest ważna też dla Podlasia, które słynie z doskonałych produktów mlecznych.

Więcej: Znaczące sukcesy mleczarni z Podlasia

Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
1271 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39