Uwaga: Ważność promocji się już skończyła.
Termin promocji: 2017-04-07 - 2017-04-14
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć nową wiedzę i/lub rozwijać umiejętności związane z obsługą klienta. Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które rozpoczynają pracę w dziale obsługi klienta, zajmują się lub będą zajmować się obsługą klienta (handlowcy, sprzedawcy, działy handlowe, działy obsługi klienta itp.).
Cel: Nabycie wiedzy oraz rozwój umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta.
Program szkolenia:
1. Kompetencje, wiedza i umiejętności w profesjonalnej obsłudze klienta.
2. Komunikacja werbalna i niewerbalna (rola pierwszego wrażenia w procesie budowania relacji z klientem).
3. Narzędzia skutecznej komunikacji z klientem
Czas trwania - 1 dzień
Koszt szkolenia:
200 zł /os. (zw. z VAT)
Cena szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, serwis kawowy, zaświadczenie MEN.