Rola marki w komunikacji codziennej

dodane dnia: 2018-04-25 przez: cmg01
Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2018-04-26
Koło Naukowe Socjologiczno-Antropologioczne działające w ISiK UwB zaprasza wszystkich chętnych na spotkanie w ramach cyklu: Per$pektywy.

Temat: Rola marki w komunikacji codziennej.
Czy używanie markowych wyrobów decyduje o odbiorze ich ich użytkownika?
Czy oznaczenia marek powinny być widoczne czy ukryte?
Jakie marki uważamy za luksusowe?
Jakie funkcje pełni marka w budowaniu tożsamości jej użytkownika?

Termin: 26.04.2018 godziny 11.20 - 12.40
Miejsce: WHS, Plac NZS 1, sala 108A

Spotkanie poprowadzi: Dr Łukasz Kiszkiel, adiunkt w Instytucie Socjologii i Kognitywistyki UwB oraz członek Rady Wydziału Historyczno-Socjologicznego UwB. Specjalizuje się w badaniach rynkowych związanych z FMCG oraz badaniach wizerunku marki i badaniach ewaluacyjnych. Z udziałem dr Łukasza Kiszkiela zrealizowano ok 100 projektów badawczych.

Spotkanie ma charakter otwarty, jest bezpłatne i nie wymaga rejestracji uczestnictwa.
Miejsce imprezy
Plac NZS 1
15-420 Białystok

1143 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39