Szukasz pracy w budżetówce? Pojawiły się nowe oferty

2017.07.14 08:26
Na stronie Urzędu Miejskiego pojawiło się kilka nowych ofert dotyczących zatrudnienia. Można liczyć na pracę m.in. w Departamencie Finansów oraz w szkole.
Szukasz pracy w budżetówce? Pojawiły się nowe oferty
Fot: pixabay.com
Pojawiły się nowe oferty pracy w budżetówce

Nabór na stanowiska urzędnicze

Jest praca dla podinspektorów w Departamencie Finansów miasta. Łącznie potrzeba aż 9 osób. Zatrudnieni na tym stanowisku będą odpowiedzialni za księgowanie wpłat, dokonywanie przypisów i odpisów, windykację należności czy przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki przymusowej.

Największe szanse mają kandydaci, którzy znają przepisy z prawa podatkowego, mają wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia) i które są obowiązkowe i sumienne. Wymagane jest też polskie obywatelstwo, niekaralność i pełna zdolność do czynności prawnych. Chętni muszą złożyć list motywacyjny, CV, zaświadczenie o niekaralności, kserokopię dyplomu wyższej uczelni oraz inne dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności. Zgłoszenia będą przyjmowane do 24 lipca w Punkcie Informacyjnym lub Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego.

Dwóch podinspektorów zostanie też zatrudnionych w Departamencie Obsługi Mieszkańców. Osoby pracujące na tym stanowisku będą udzielały informacji o zakresie dokumentów i opłat niezbędnych do rejestracji pojazdów. Będą też zajmowały się przyjmowaniem formularzy zgłoszeń meldunkowych, prowadzeniem postępowań administracyjnych itp. Na zatrudnienie mają szansę osoby z polskim obywatelstwem, wyższym wykształceniem i takie, które nie były karane za przestępstwo skarbowe bądź z oskarżenia publicznego.

Rozpatrywane będą zgłoszenia kandydatów znających przepisy ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym, o ruchu drogowym i ewidencji ludności. Pracodawca wymaga też umiejętności obsługi komputera, komunikatywności i wysokiej kultury osobistej. Zainteresowani mogą składać dokumenty do 24 lipca w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego.

Oferty pracy w szkole

Białostocka Szkoła Podstawowa nr 12 zatrudni na cały etat specjalistę ds. księgowości. Pracodawca będzie rozpatrywał zgłoszenia kandydatów, którzy mają wyższe wykształcenie magisterskie o profilu ekonomicznym i przynajmniej przez 4 lata pracowali w księgowości jednostki budżetowej. Konieczna jest też znajomość takich programów jak: Płatnik, Płace Optivum-Vulcan, Kadry Optivum- Vulcan, Finanse-Vulcan oraz KSAT. Wymagania dodatkowe to m.in. umiejętność pisania pism urzędniczych, obsługa bankowości elektronicznej, znajomość zasad prowadzenia naliczeń wynagrodzeń oraz znajomość ustaw - o rachunkowości i o podatku VAT.

Osoba zatrudniona będzie miała za zadanie sporządzanie informacji o dochodach, przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych i korygujących oraz prowadzenie wszelkiej innej dokumentacji. Dokumenty (CV, deklaracje o niekaralności, list motywacyjny, kserokopie potwierdzające wykształcenie i staż pracy) można składać bezpośrednio w SP nr 12 przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 1a do końca lipca.

Głównego księgowego poszukuje Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Białymstoku. Do jego obowiązków będzie należało prowadzenie rachunkowości, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi oraz kontrola dokumentów. Pracodawca oczekuje od kandydata znajomości programów płatniczych i co najmniej 2-letniego stażu pracy na podobnym stanowisku. Możliwość rozpoczęcia pracy od połowy sierpnia. Chętni mogą zgłaszać się do 24 lipca do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Białymstoku przy ul. Antoniuk Fabryczny 1.

Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl

668 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39