Zgłoś do moderacji

Specjalista ds. obłsugi klienta sklepu internetowego



Zakres obowiązków:
-profesjonalna telefoniczna/mailowa obsługa Klientów,
-przyjmowanie zgłoszeń oraz pomoc w ich rozwiązywaniu z zachowaniem zasady najwyższego poziomu obsługi,
-realizacja wyznaczonych celów,
-współpraca z innymi działami.

Nasze wymagania:
-doświadczenie na podobnym stanowisku,
-wysoka kultura osobista, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach,
-umiejętność pracy w zespole,
-mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy pracę w młodym i ambitnym zespole w przyjaznej atmosferze. Dajemy możliwość rozwoju zawodowego oraz współuczestniczenia w strategii intensywnej ekspansji firmy. Zapewniamy szkolenie umożliwiające wdrożenie w tematykę stolarki meblowej

CV: zatrudnienie@gornapolka.com

Twoje uwagi:



Zanim wyślesz formularz sprawdź czy wszystko wypełniłeś.

1533 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39