Oprogramowanie dla kancelarii prawnych Amberlo - innowacyjne rozwiązanie na miarę XXI w.

2021.08.27 13:24
Wydajność i dobra organizacja pracy to podstawowa kwestia jeśli chcemy mówić o sprawnie działającym przedsiębiorstwie. Dotyczy to firm z niemal każdego sektora polskiego rynku, w tym także branży prawniczej. To dlatego coraz więcej kancelarii decyduje się na wykorzystanie nowych technologii, które pozwolą na osiąganie jeszcze wyższych wyników. O co dokładnie chodzi? Zachęcamy do lektury naszego artykułu!
Oprogramowanie dla kancelarii prawnych Amberlo - innowacyjne rozwiązanie na miarę XXI w.

Oprogramowanie dla kancelarii prawnych Amberlo

Obecnie ogromne znaczenie na prawie każdej płaszczyźnie naszego codziennego życia odgrywa technologia. Ma ona szczególne znaczenie w świecie biznesu, gdzie dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań można w znaczny sposób usprawnić pracę i podnieść zyski. Nie inaczej jest w podmiotach zajmujących się obsługą prawną, gdzie wśród wielu różnych narzędzi na uwagę zasługuje m.in. Amberlo.io.

Oprogramowanie dla prawników - co to takiego?

Osoby wykonujące zawód prawniczy muszą dołożyć wszelkich starań, aby jak najlepiej reprezentować interesy swoich klientów, a także dbać o dobre imię kancelarii. Z tego powodu tak istotne jest zrobienie wszystkiego, co w ich mocy, aby pracować wydajnie oraz osiągać wyznaczone cele. Pomocne w tym obszarze mogą okazać się najnowsze rozwiązania technologiczne, dzięki którym zarządzanie prowadzonymi sprawami staje się prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Z pomocą przychodzi prawnikom specjalistyczne oprogramowanie Amberlo, które łączy w sobie mnóstwo przydatnych funkcji.

Jak używać Amberlo?

Amberlo jest oprogramowaniem opartym na chmurze, dzięki czemu wszystkie informacje umieszczane są w jednym miejscu i ma do nich dostęp każdy, komu nadano odpowiednie uprawnienia. Rozwiązanie to jest korzystne przede wszystkim dla prawników, którzy cenią sobie mobilność, pracują zdalnie lub po prostu chcą sięgnąć po potrzebne dokumenty, kontakty, notatki czy inne dane w każdej możliwej chwili. Wdrożenie tego narzędzia w kancelarii jest proste, a obsługa bardzo intuicyjna. Można je skonfigurować według własnych potrzeb i wymagań, a świetną funkcją jest integracja Amberlo z innymi programami takimi jak np. Microsoft SharePoint. Dzięki oprogramowaniu dla prawników zyskuje się możliwość śledzenia nie tylko własnego kalendarza czy postępu prac nad daną sprawą, ale także - po uzyskaniu takiego dostępu - dane gromadzone przez współpracowników. Jest to przydatny mechanizm w sytuacji, gdy nad jednym projektem pracuje kilku prawników. Amberlo zapewnia poza tym opcję fakturowania z monitoringiem płatności czy też budżetowania, a więc ustalania określonej kwoty w ramach zlecenia lub w odniesieniu do danego klienta.

Czy warto wdrożyć w kancelarii?

Jak więc widzimy, jedną z największych zalet Amberlo jest kompleksowe podejście do tematu zarządzania sprawami w kancelarii prawnej. Na korzyść tego narzędzia działa ponadto wysoki stopień bezpieczeństwa - sami prawnicy, jak i ich klienci nie muszą obawiać się, że gromadzone dane trafią w niepowołane ręce. Amberlo sprawdza się zarówno w mniejszych, jak i dużych firmach prawniczych, niezależnie od zakresu oferowanych przez nie usług. Jest to optymalne rozwiązanie dla poszczególnych pracowników, ale także całego zespołu. Jakie dodatkowe rzeczy znajdziesz w oprogramowaniu?

- integracja GUS
- generowanie raportu JPK
- darmowy pakiet dla prawników prowadzących działalność samodzielnie

Trzeba dodać, że już niebawem Amberlo będzie miało integracje z e-Nadawca i e-Sąd. System Amberlo jest kompatybilny zarówno z komputerami PC, jak i Mac? TAk. Ponieważ jest to platforma oparta na chmurze, a Twoje biuro może korzystać z Amberlo z różnymi systemami operacyjnym. Wystarczy mieć połączenie z internetem i nowoczesną przeglądarkę.

Warto rozważyć wdrożenie Amberlo w swojej kancelarii i sprawdzenie w praktyce jego największych atutów. W razie pytań czy jakichkolwiek wątpliwości użytkownicy mogą liczyć na fachowe i przede wszystkim szybkie wsparcie ze strony administratora. Można dodać, że co kilka tygodni wprowadzane są nowości oraz udoskonalane obecne mechanizmy. Wszystko po to, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom osób korzystających z oprogramowania.

[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]


1266 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39