Specjalista ds. obłsugi klienta sklepu internetowego
Zakres obowiązków:
-profesjonalna telefoniczna/mailowa obsługa Klientów,
-przyjmowanie zgłoszeń oraz pomoc w ich rozwiązywaniu z zachowaniem zasady najwyższego poziomu obsługi,
-realizacja wyznaczonych celów,
-współpraca z innymi działami.

Nasze wymagania:
-doświadczenie na podobnym stanowisku,
-wysoka kultura osobista, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach,
-umiejętność pracy w zespole,
-mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy pracę w młodym i ambitnym zespole w przyjaznej atmosferze. Dajemy możliwość rozwoju zawodowego oraz współuczestniczenia w strategii intensywnej ekspansji firmy. Zapewniamy szkolenie umożliwiające wdrożenie w tematykę stolarki meblowej

CV: zatrudnienie@gornapolka.com
Dane kontaktowe:576786000
Podany adres e-mail (odpowiedz korzystając z formularza poniżej)
dodane: 2022-09-23 15:57:28 ID:4950890
Odpowiedz na ogłoszenie
Aby ochronić naszych użytkowników przed programami skanującymi internet oraz wysyłającymi SPAM nie udostępniamy publicznie adresów e-mail.
Odpowiedź na ogłoszenie możesz wysłać za pomocą poniższego formularza.
Jego treść trafi bezpośrednio do ogłoszeniodawcy. Do wysłanej odpowiedzi zostanie dołączony numer IP twojego komputera.

Wstaw swój adres e-mail lub telefon, aby ogłoszeniodawca mógł się z tobą skontaktować.
Twój adres e-mail:
Twój telefon:
Treść odpowiedzi:
Wpisz kod z obrazka obok
Zanim wyślesz formularz sprawdź, czy wszystko uzupełniłeś


1292 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39