Firma ESPIR S.C, właściciel marki OMBRE w ramach rozwoju poszukuje osoby na stanowisko: Konsultant ds. Obsługi Klienta
Obowiązki:
przyjmowanie i obsługa zamówień,
telefoniczny i mailowy kontakt z klientem w języku angielskim,
obsługa chatu,
wystawianie dokumentów sprzedażowych,
rozpatrywanie zwrotów oraz reklamacji klientów.
Wymagania:
wykształce nie min. średnie,
doświadczenie w obsłudze klienta min. 2 lata,
znajomość języka angielskiego, znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
dobra dykcja,
dobra znajomość gramatyki i interpunkcji,
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
umowę o pracę,
niezbędne narzędzia pracy,
przyjazne środowisko pracy,
benefity w postaci karty multisport.
Osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie CV na adres mailowy praca@espir.com