706 osób online

5 białostockich licealistów trafiło do szpitala po zażyciu dopalaczy

2010.09.29 00:00
Po eksperymentach z tzw. dopalaczami pięcioro białostockich licealistów trafiło do szpitala. Okoliczności zdarzenia ustalają funkcjonariusze z Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku.
5 białostockich licealistów trafiło do szpitala po zażyciu dopalaczy
Fot: sxc.hu

We wtorek (28.09) po południu jeden z białostockich szpitali powiadomił policję o przyjęciu na jego oddział pięciorga licealistów z objawami zatrucia po zażyciu tzw. dopalaczy.

Tego dnia przed południem odbywała się, połączona z ogniskiem, plenerowa impreza integracyjna, w której brali udział uczniowie jednego z białostockich liceów. W jej trakcie wychowawcy zauważyli niepokojące zachowanie pięciorga uczniów w wieku od 16 do 17 lat. 16-latek i jego 4 koleżanki słaniali się na nogach, wymiotowali, mieli przekrwione oczy i drżały im ręce. Cała piątka nastolatków trafiła do szpitala, gdzie po udzieleniu pomocy wszyscy pozostali na obserwacji. Młodzież najprawdopodobniej zażyła jeden z tzw. dopalaczy.

E.S.
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2019 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.