Białystok Online

Patronat

59. Białostocki Czwartek Social Media

Wykłady, pokazy, imprezy okolicznościowe
24 paź 2019
Czwartek

Klub Fama

ul. Legionowa 5, 15-281 Białystok

Zapraszamy na ósme spotkanie w Białymstoku w roku 2019!

Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?

Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!

Kto przychodzi na nasze spotkania?

Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Start godz. 19.00.

PRELEGENCI:

Czas przedstawić prelegentów. Pierwszą prelegentką będzie Joanna Wyszkowska. Oto kilka słów od Asi.

Cześć jestem Asia, psychofanka Podlasia.
Od lat penetruję zakamarki naszego województwa, a szczególnie umiłowałam sobie Puszczę Białowieską, chyba dlatego, że lubię czasami przysiąść sobie przy Żubrze.
Zawodowo pracuję w SilverFox.pl Agencja Reklamowa, gdzie jestem specjalistą od spraw marketingu. Uwielbiam pisać artykuły i godzinami kreować strategie działań promocyjnych. Tworzenie treści w mediach społecznościowych to jak granie w 1 z 10 – musisz znać się na wszystkim: na cegłach wapienno-piaskowych, gotowaniu, czy dziecięcych zabawkach, a i nawet firmach transportowych - i to uwielbiam w swojej pracy, bo zawsze dowiaduję się czegoś nowego. W milionerach w moim przypadku mogą zacząć od pytania za milion.
Przy okazji tworzę kampanie promocyjne na Facebooku, wciąż testując, analizując statystyki i szukając najlepszych rozwiązań.
A opowiedzieć chcę o celach – dlaczego? Stawiam ich bardzo dużo, w pracy; w organizacji, w której działam; czy też życiowe. Znam kilka tajemnych środków i form, by tworzyć te szczegółowe, mierzalne, atrakcyjne, realne i terminowe (ten, kto zna, już wie, o co chodzi)

Temat wystąpienia: Kilka sposobów na...cel, czyli jak tworzyć cele przy opracowywaniu strategii marketingowej.

Siostry - Edyta i Monika. Razem tworzymy Nasze Domowe Pielesze - sklep online z dekoracjami wnętrz.
3 lata temu startowałyśmy pracując przy kuchennym stole. W warsztacie taty powstawały pierwsze prototypy mebli i dekoracji, a my szukałyśmy kolejnych sposobów na to, jak zbudować markę, o której marzyłyśmy.
Od pierwszych dni w całym procesie brali udział nasi Domownicy (klienci), obserwując poczynania Domowych Pieleszy na Instagramie i Facebooku.

Podczas prezentacji chcemy Wam opowiedzieć o naszych sposobach na:
- sprzedaż produktu przez inspirację
- budowanie bliskiej relacji z klientem i zaufania do marki
- znalezienie wspólnego języka z odbiorcami
- przedstawienie nudnego produktu w ciekawy sposób

Temat wystąpienia: Social Media w małej firmie - daj się polubić

Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline

Organizator

Klub Fama

ul. Legionowa 5
15-281 Białystok

Zobacz także

Najnowsze
Popularne