828 osób online

Długopisy reklamowe - przydatny i praktyczny gadżet

dodane dnia: 2019-12-10 przez: Marek Masalski
Termin promocji: 2019-12-10 - 2060-11-11
Długopisy i inne przybory do pisania to nie bez powodu jedne z najczęściej i najchętniej wykonywanych gadżetów reklamowych. Każda większa firma posiada sygnowane własnym logo lub claimem długopisy, pióra, ołówki. Dlaczego? Ponieważ każdy pracownik i klient ich potrzebuje. Długopisy reklamowe stanowią więc nienachalną, a jednocześnie wyjątkowo skuteczną formę reklamy. Aby sprawdzały się one w tej roli warto przemyśleć ich projekt i sposób wykonania.

1. Dlaczego warto mieć długopisy reklamowe?
2. Na co zwrócić uwagę wykonując długopisy reklamowe?

Dlaczego warto mieć długopisy reklamowe?
Wydaje się, że mają je wszyscy, więc po co robić kolejne. Tak to jednak nie działa. Długopisy reklamowe nie bez powodu są w zestawie firmowych narzędzi właściwie każdego większego przedsiębiorstwa czy instytucji. Przybory pisarskie są bowiem potrzebne każdemu człowiekowi. Dzisiaj już tylko miłośnicy kaligrafii i wyjątkowego sposobu zapisu stawiają na samodzielny zakup indywidualnie dobranego pióra. Większość osób bazuje na przyborach, które otrzymuje od różnych firm, instytucji i przedsiębiorstw. Dzięki temu długopisy reklamowe idealnie spełniają swoją funkcję. Są obecne w codziennym życiu potencjalnego klienta, przez co stale przypominają o marce przez logotyp lub hasło na długopisie.

Na co zwrócić uwagę wykonując długopisy reklamowe?
Przede wszystkim należy pamietać, że długopis powinien być wygodny, dobrze pasować do dłoni, a pisanie nim powinno być przyjemne. Ciekawym wyborem są długopisy ekologiczne, za pomocą których marka może komunikować również ważną dla siebie ideę ochrony środowiska, co sprawia, że zawsze zyskuje ona w oczach odbiorcy. Podobnie zresztą jest w przypadku długopisów dwufunkcyjnych - touch pen, które w tym przypadku komunikują znaczenie, jakie nowe technologie mają dla konkretnej marki. Jak widać za pomocą nadruku lub grawera na długopisie marka może powiedzieć znacznie więcej niż mogłoby się z pozoru wydawać. Nie bez znaczenia jest tutaj również estetyka wykonania. Osoby odpowiedzialne za wykonanie takich gadżetów reklamowych powinny przyjrzeć się dostępnym na rynku propozycjom, sprawdzić jakość ich wykonania, a dopiero potem składać zamówienie. Ważny jest też sposób umieszczenia logotypu i hasła na długopisie. Elementy identyfikacji wizualnej marki powinny być bowiem umieszczone w taki sposób, aby całość sprawiała wrażenie spójnej i przemyślanej kompozycji. Warto poprosić o próbny nadruk lub grawer, który pozwoli upewnić się, że wszystko jest tak, jak to sobie zaplanowaliśmy.
Miejsce promocji
Promocje, oferty

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2020 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.