Białystok Online
01 - 03 kwi 2019

Białystok, ul. Warszawska 63, Wydział Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku

Wyobrażasz sobie dzień spędzony bez Internetu, telefonu czy laptopa? Każdego dnia są już nieodłączną częścią naszego życia. Więc może spróbujmy poznać się lepiej i wykorzystać te narzędzia w 100%?

Interesujesz się marketingiem, mediami społecznościowymi, rozwojem osobistym, a może zastanawiasz się jak wypromować swoją markę i przyciągnąć nowych klientów? Przyjdź na wydarzenie i poznaj praktyczne oblicze marketingu - jak co roku zostało przygotowanych 6 niepowtarzalnych prelekcji!

Tym razem powracamy z VII edycja Dni Marketingu, swoją niepowtarzalną wiedzą podzielą się z Wami:

1.04 (sala 301)
- 16.45-18.15 Jolanta Ambrożewicz "Jak dogadywać się z Klientami? Kolorowa teoria ludzkich zachowań",
- 18.30-20.00 Jan Jankowski, Jak ogarnąć social media? "Marketing- kreatywność czy analityka?",

2.04 (sala 301)
- 17.00-18.15 Monika Zagórska, DrTusz "Social media- to się opłaca",
- 18.30-20.00 Monika Gawanowska "Linkedin, czyli budowanie sieci znajomości biznesowych",

3.04 (sala 301)
- 16.45-18.15 Kami Radzajewska "Influencer marketing od kuchni",
- 18.30-20.00 Karolina Korol, Life design "Wystąpienia publiczne i autoprezentacja".

Po każdej prelekcji czas na pytania, a także okazja na zgarnięcie wspaniałych nagród.

Dodatkowo osoby, które pojawią się na min. 4 prelekcjach otrzymają certyfikat!

Wstęp wolny na każdą z prelekcji, po wcześniejszej rejestracji. Zarezerwuj miejsce: TUTAJ

Organizator

Białystok, ul. Warszawska 63, Wydział Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku

Zobacz także

Najnowsze
Popularne