Drużynowy Turniej w Kalambury o Puchar Sułtana Galaktyki

dodane dnia: 2019-11-08 przez: cmg01
Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2019-11-20
W ramach cyklu "Przegrane Środy w Cechowej" zapraszamy na KALAMBURY!

4 rundy - każda szybsza
miljon haseł - z ziemi i kosmosu
strój wieczorowy - nie wymagany.

Kalambury - każdy wie albo przynajmniej kojarzy o co w tej zabawie chodzi. Nasza wersja tej gry towarzyskiej jest trochę bardziej przystosowana do warunków pubowych, więc uwzględnia przerwy na zamówienie piwka i wyjście na pecika. Gramy drużynowo, co kolejkę kolejna osoba z ekipy losuje hasło i bez żadnych głosowych podpowiedzi na przemian rysuje lub pokazuje je członkom swojej drużyny. Na odgadnięcie hasła jest ograniczony czas, za odgadnięte hasła zdobywamy punktu. Na koniec są one zliczane i na ich podstawie wybieramy zwycięzców! Proste, prawda?

Zasady (trochę rozbudowane, ale z kalamburami jest jak z makao - każdy ma ciut inne zasady i lepiej zawczasu ustalić wspólne)

0. Reguła nadrzędna: Prowadzący zawsze mają rację oraz mają prawo wydawać ostrzeżenia i przyznawać punkty karne za oszukiwanie lub inne przewinienia.

1. Gramy drużynowo. Zgłoszenia są bezpłatne, odbywają się bezpośrednio przed rozpoczęciem turnieju. Drużyn może być max 3. Nie ma ograniczenia ilości członków. Jeśli okaże się, że ekip zgłosi się więcej - prowadzący połączą je w większe składy (w kupie siła!).

2. Podczas zgadywania haseł obowiązuje zasada podwójnej przemienności: każda drużyna na przemian raz pokazuje i raz rysuje a każdy członek drużyny na przemian raz pokazuje, a raz rysuje hasło.

3. Posługujemy się jedynie "pismem obrazkowym" lub "językiem ciała". Zabronione podczas pokazywania/rysowania jest jest:
- wydawanie dźwięków aparatem mowy - czyli nie używamy słów ani żadnych dzięków naśladowczych (jak np. miauczenie lub udawanie szumu wiatru)
- pisanie słów, liter i cyfr (w dowolnym alfabecie, zapisie i języku)

4. Hasła zgadujemy na czas.
Czas na udzielenie odpowiedzi dzielimy na dwie części:
FAZA PIERWSZA - jeśli na sali padnie poprawne odpowiedź - punkty zgarnia drużyna pokazująca.
FAZA DRUGA - płynnie przechodzimy do niej jeśli w pierwszej nie padnie poprawna odpowiedz - punkty za odgadnięte hasło lecą do drużyny, która je odgadła
Jeśli nikt nie poda poprawnej odpowiedzi satysfakcjonującej prowadzących - nikt nie zdobywa punktu.

5. Turniej ma 4 rundy.
W każdej kolejnej czasy FAZ PIERWSZEJ i DRUGA są coraz krótsze, a mnożniki punktów coraz wyższe!

I RUNDA - punkty x1 - FAZA PIERWSZA:45sek. FAZA DRUGA:45sek
II RUNDA - punkty x2 - 30sek./45sek.
II RUNDA - punkty x3 - 20sek./30sek.
IV RUNDA - punkty x4 - 15sek./20sek.

6. Między każdą rundą jest chwila przerwy, podczas której prowadzący podsumowują punkty a drużyny mają czas na papierosa, siku i skorzystanie z oferty baru.

7. Nagrody. Oczywiście, że są nagrody!
- Nagrodą główną jest Jedyny i Niepodrabialny PUCHAR SUŁTANA GALAKTYKI! Poza tym wygrana ekipa będzie się pławiła w splendorze i wiecznej sławie, a także dostanie trochę konkretniejszych voucherów do przelania w barze.
- Nagroda Specjalna imienia Tadeusza Soplicy: przyznawana uznaniowo za najlepsze-najgłupsze-najciekawsze (ogólnie najbardziej zapadające w pamięć) odgadnięcie lub pokazanie hasła.

Niech wygrają nietrzeźwiejsi!

Start godz. 19.00
Wstęp wolny.
Gramy 18+







Konkursowe hasło dnia: trening pamięci
Miejsce imprezy
CECHOWA
ul. Warszawska 6
15-063 Białystok

1280 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39