752 osób online

Jak dotrzeć do klienta i go zatrzymać? Ciekawe warsztaty w Centroom, ruszyły zapisy

2019.06.18 10:22
Zbliża się ostatnie spotkanie przed wakacjami z cyklu Centroom Przedsiębiorczości. Tym razem eksperci podpowiedz,ą jak zdobyć klienta i zatrzymać go na dłużej.
Jak dotrzeć do klienta i go zatrzymać? Ciekawe warsztaty w Centroom, ruszyły zapisy
Fot: pixabay.com

To już ostatnie warsztaty przed wakacjami

We wtorek (25.06) odbędzie się ostatnie przed wakacjami spotkanie z cyklu Centroom Przedsiębiorczości, organizowane w Centroom przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny. Warto się zgłaszać, bo poruszane zagadnienia będą bardzo cenne, szczególnie dla osób prowadzących (lub chcących założyć) swój własny biznes.

Wiele firm upada, bowiem nie jest w stanie dotrzeć do klienta bądź traci go zbyt łatwo. W związku z tym na najbliższych warsztatach Centroom poruszone zostanie zagadnienie "Klient idealny - jak do niego dotrzeć i sprawić, że zostanie z Tobą na dłużej?".

Uczestnicy spotkania odpowiedzą sobie na pytania, jakich klientów potrzebują, aby ich biznes się utrzymał na rynku i świetnie prosperował. Prowadząca – Jolanta Ambrożewicz- doradca biznesowy, szkoleniowiec, kreatorka marketingu interakcyjnego - opowie, w jaki sposób należy przykuć uwagę potencjalnego klienta i co zrobić, by zrozumiał, że potrzebuje twojego produktu/usługi oraz zachęcił do jego kupna także znajomych.

- Podczas warsztatów w Centroom określisz profil swojego idealnego Klienta. Zdiagnozujesz jego największe problemy i obszary, w których możesz dostarczyć mu rozwiązania. Odkryjesz możliwości stojące za Twoją usługą czy produktem. Dowiesz się, gdzie przebywa Twój Klient, zarówno w świecie online, jak i offline. Dzięki temu przygotujesz się do odpowiedniej komunikacji i działań promocyjnych. Sprawisz, że Wasze kontakty będą częstsze, dzięki czemu wzrośnie skuteczność sprzedaży – zachęcają organizatorzy.

Każdy dowie się, jak przygotować profil klienta

Każdy uczestnik warsztatów nauczy się też przygotować profil swojego klienta, dzięki czemu zyska jasność w sferze komunikacji wizualnej. Dowie się, jak prowadzić social media, o czym pisać, co pokazywać, by zachęcić swojego odbiorcę i sprawić, by klienci byli zadowoleni i chcieli nas polecać innym.

Prowadząca Jolanta Amrbożewicz jest nie tylko doradcą biznesowym i szkoleniowcem, ale i autorką Dziennika Networkingowego. Tworzy też kursy, warsztaty oraz szkolenia związane z komunikacją interpersonalną. Do tego wspiera i edukuje przedsiębiorców oraz ich pracowników w zakresie działań promujących produkty oraz usługi. Jest przekonana, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zaprezentować światu. Zachęca do korzystania z mocy interakcji i odważnego komunikowania wartości swoich produktów, usług i umiejętności.

Portal BiałystokOnline patronuje wydarzeniu.

Szczegóły: Klient idealny - poznaj go, zdobądź i utrzymaj na dłużej. Warsztaty w Centroom

Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2019 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.