Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2019-06-18
Influcener marketing to działania marketingowe oparte na współpracy z tzw. influcencerem, czyli osobą publikującą treści wideo, tekstowe lub zdjęcia w kanałach social, śledzoną przez tysiące, czasem przez miliony obserwatorów.
Influence = wpływ. Ponieważ, jak wskazuje wiele badań, blisko 70 proc. konsumentów deklaruje, że podejmując decyzje zakupowe kieruje się opiniami innych osób, w tym znajomych z Sieci, rola influencerów w marketingu stale rośnie. Influcener marketing staje się elementem strategii social media firm.
Jeśli ten temat Cię interesuje - ta konferencja jest dla Ciebie!
- Obalimy mity, przedstawimy fakty i badania
- Dlaczego influencer marketing odgrywa coraz większą rolę?
- Co firma musi wiedzieć, zanim przystąpi do kampanii?
- Jak zweryfikować autentyczność potencjalnych zleceniobiorców?
- Przykładowe kampanie (udane i nieudane)
- Jak dobierać świadczenia do influencerów?
- Jak łączyć influencer i digital marketing?
- Skondensowana wiedza zebrana przez lata doświadczeń
- Wyjątkowi goście, którzy zaprezentują temat od dwóch stron:
- Influencerów, którzy współpracują z markami
- Firm, które pracują z influencerami
- Worek wskazówek dla twórców, jak zwiększyć zasięgi i urozmaicić content
Główne Cele Konferencji:
Edukacja firm, jak wykorzystać ten nowy trend w marketingu!
Rozpakowanie całego procesu na proste kroki i wskazanie kluczowych czynników, dzięki którym zmierzymy efekty naszych działań. Praca na prawdziwych przykładach.
Prelegenci:
Maciej Aniserowicz, devstyle.pl - Maciej Aniserowicz
Rafal Myslinski, Suchar Codzienny
Kacper Zdunek, ClickInStory
Data: 18 czerwca, wtorek, godz. 17.00 - 21.00
Cena biletu 140 zł netto
Rejestracja do piątku 14 czerwca
Rejestracja wyłącznie przez:
konferencjaim.evenea.pl
Ilość miejsc ograniczona.