935 osób online

Logotyp – Gogler Białystok

dodane dnia: 2015-09-18 przez: GOGLER Brzeziński, Suszko Sp. J.
Termin promocji: 2015-09-18 - 2025-09-18
Logotyp dla lokalnej firmy kosztujący ponad dwa tysiące złotych to przesada? Być może w wielu przypadkach tak. Niemniej pamiętajmy, że nie jest to cena za sam znak. Poznaj szczegóły: 531 600 212. Symbol firmy - najczęściej określany mianem logo - powinien być powiązany z każdym elementem identyfikacji wizualnej firmy oraz strategią marketingową. To znacznie bardziej skomplikowane niż pozornie może się wydawać. Powiedzmy to jasno – logotyp istotnie wpływa na pierwsze wrażenie, które robimy na kliencie.

Logo? Przecież to zwykły napis…

Jak to możliwe, że marki Sony, Panasonic czy Philips zapłaciły za swoje logo setki tysięcy złotych? Profesjonalnie przygotowane logo powinno posiadać księgę identyfikacji marki, która pokazuje w jaki sposób używać go w rożnych formach naszego marketingu np. firmowym papierze, kubku czy samochodzie. A to dopiero początek tzw. brandingu. Pozornie znakiem wszystkich przytoczonych firm jest przecież „zwykły” napis. Pozornie. Symbol z natury ma w sobie zaklęte znaczenie, które może być rozumiane na poziomie podświadomości lub mieć oczywisty przekaz. Oczywisty tylko dla grupy docelowej naszej marki lub powszechnie rozumiany. Często tłumaczy je także cała komunikacja marketingowa.

Szanuję pracę grafika, szanuję to całe marketingowe gadanie o logotypach, ale potrzebuję tylko znaczka na wizytówki

Logo powinno być dostosowane do potrzeb klienta. Jeśli szef zlecił nam po prostu zamówienie u grafika „znaczka” na wizytówkę, zamów ładny znaczek na wizytówkę. Ceny zaczynają się już od 300 złotych. Jeśli chcesz, aby grafik przedstawił Ci przynajmniej dwie propozycje logo czeka nas wydatek na poziomie 600 zł. Za wspomniany wcześniej logotyp z księgą identyfikacji wizualnej zapłacisz ok. 2500 zł. Nie zmienia to faktu, że warto zastanowić się nad tym jakie kolory ma mieć logo, jakie cechy Twojej firmy podkreśli, jakie skojarzenie wzbudzi wśród klientów czy pozytywnie wyróżni nasz biznes na tle konkurencji.

Projektowanie logo – etapy

Projektowanie logo to zawsze proces wypełniony wieloma opiniami na temat tego jak powinno wyglądać - tego co jest „ładne”, a co „brzydkie”. Doświadczony grafik nie tylko zaprojektuje nam mądry symbol. Zrozumie też wagę projektowanego logo, które buduje tożsamość firmy. Gdy zamówicie Księgę Znaku powinna zawierać poniższe elementy:

- geneza powstania logo
- podstawowa wersja znaku
- alternatywne wersje znaku
- konstrukcja znaku
- pole ochronne oraz pole podstawowe znaku
- kolorystyka znaku
- typografia znaku
- skalowanie i minimalne rozmiary znaku
- stosowanie znaku na różnych tłach
- niedopuszczalne modyfikacje

Zanim – wraz z grafikiem – podejmiemy się projektowania logo, zastanówmy się nad stworzeniem strategii komunikacji marki (specjaliści Gogler pomogą Ci w jej stworzeniu). W trakcie prac warto respektować opinie twórcy logo. Przecież nie współpracuje z klientem pierwszy raz, nie jest to jego pierwszy logotyp. Jego uwagi mogą okazać się bardzo przydatne.


Skontaktuj się z doświadczonymi specjalistami:
GOGLER BRZEZIŃSKI SUSZKO SPÓŁKA JAWNA
ul. Rzymowskiego 43/55
15-349 Białystok
http://gogler.pl/logotypy/

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2018 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.