POLECAMY
Miłośnicy mediów, marketingu i wszystkiego, co związane z prowadzeniem czy promowaniem biznesu w sieci, znów się spotkają, by wymienić doświadczeniami oraz dowiedzieć nowych rzeczy.
W czwartek (15.02) odbędzie się kolejne spotkanie osób zainteresowanych wszystkim, co związane z social media. Już po raz 45. PRwcy, specjaliści ds. marketingu, freelancerzy, startupowcy i wielu innych spotkają się, by wspólnie odkrywać internetowe tajemnice, które przełożą się np. na budowanie ich marki w sieci. Na najbliższy spotkaniu głos zabierze m.in. Marta Grześ, która w rodzinnym biznesie Caroseria Autodetailing zajmuje się sprawami marketingowymi. W trakcie swojego występu wyjaśni, czy firma lokalna powinna kojarzyć się ze znanymi twarzami i dlaczego. Przez lata zdobywała też doświadczenie copywriterskie. Opowie też dlaczego "żeby być fajnym w social mediach, trzeba być fajnym w ogóle". Prelegentem podczas wydarzenia będzie też związany z marketingiem i mediami od 11 lat Łukasz Borak. Obecnie jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej Volvo Car Poland w Polsce. Zaprezentuje uczestnikom czwartkowego spotkania prezentację pt. "fura, skóra i komóra w social mediach". Głos zabierze także Kamil Rutkowski – copywriter w DrTusz oraz bloger. W trakcie imprezy poprowadzi debatę "Jeździj lokalnie, działaj globalnie", dzięki której można będzie się dowiedzieć, jak stworzyć markę, która będzie rozpoznawalna w całej Polsce. Spotkanie odbędzie się o godz. 20.00. Udział w nim jest bezpłatny. Impreza pod patronatem BialystokOnline. Więcej: 45. Białostocki Czwartek Social Media
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
Sport 2025.11.01 15:32
Aktualności 2025.10.31 17:00
Praca 2025.10.31 15:00
Kryminalne 2025.10.31 14:30
Kultura i Rozrywka 2025.10.31 13:50
Aktualności 2025.10.31 12:10
Sport 2025.10.31 11:30
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji