524 osób online

Pierwsze karty BKM stracą ważność. Od marca należy się zgłosić po nową

2021.02.25 12:43
W 2011 r. zostały wydane pierwsze Białostockie Karty Miejskie. Mają one ważność 10 lat, dlatego wszyscy posiadacze kart z 2011 r. muszą zgłosić się po nową.
Pierwsze karty BKM stracą ważność. Od marca należy się zgłosić po nową
Fot: Ewelina Sadowska-Dubicka
Rok 2011, pierwszą Białostocką Kartę Miejską odebrała Rozalia Mierzyńska

10 lat minęło

W kwietniu 2011 r. została wydana pierwsza Białostocka Karta Miejska (zobacz więcej: Pasażerowie komunikacji miejskiej odebrali pierwsze e-bilety). W związku z tym, że mają one 10 lat ważności, po upływie terminu przestaną działać. Nie będzie możliwe zapisanie na nich nowych biletów okresowych, zakodowanie uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych oraz doładowania e-portmonetki.

Dlatego, od 1 marca każdy posiadacz wydanej w 2011 r. imiennej Białostockiej Karty Miejskiej, będzie mógł bezpłatnie wymienić ją na nową w Punkcie Obsługi Klienta. Aby usprawnić proces, należy przygotować aktualne zdjęcie w formacie legitymacyjnym oraz uzupełniony aktualnymi danymi formularz wniosku o wydanie karty imiennej.

Po weryfikacji danych pasażer otrzyma nową kartę, na którą przeniesione zostaną aktualnie obowiązujące bilety okresowe, jak i środki zgromadzone na e-portmonetce.

Jak sprawdzić termin ważności?

Każda karta miejska posiada termin ważności, który można sprawdzić:

- logując się do portalu pasażera BKM - po wybraniu danej karty miejskiej użytkownik może zweryfikować datę jej ważności;

- w biletomacie mobilnym wkładając kartę miejską do czytnika - z listy automatycznie wyświetlonych i przypisanych do niej opcji należy wybrać "Serwis karty", a system wyświetli informacje na temat aktywnych biletów okresowych, datę ważności karty i datę ważności ulgi;

- dzwoniąc pod nr tel.: 85 869 66 90 (wewn. 1), 85 869 6747 lub 85 879 7295 - należy podać numer karty, wówczas pracownik sprawdzi datę ważności karty i poinformuje o konieczności jej wymiany lub potwierdzi, że taka wymiana nie jest potrzebna.

Punkty Obsługi Klienta

Karty miejskie można wymienić w jednym z dwóch Punktów Obsługi Klienta BKM:

- ul. Lipowa 16 - otwarte od pon. do pt. w godz. 9.00–17.00

- ul. Składowa 11 - otwarte w pon. w godz. 8.00-17.00 oraz od wt. do pt. w godz. 7.30-15.30.

Malwina Witkowska
malwina.witkowska@bialystokonline.pl
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2021 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.