Uwaga: Ważność promocji się już skończyła.
Termin promocji: 2015-09-29 - 2020-09-29
Reklama na Facebooku zaliczana jest do reklamy efektywnościowej ze względu na swój analityczny system rozliczania. Pisząc analityczny, mam na myśli uczciwe podejście, które pozwala nam kontrolować to kto i kiedy widzi naszą reklamę oraz ile i za co dokładnie płacimy.
Zapytaj o szczegóły 531 600 212. Teoretycznie Facebook przygotował dla użytkowników łatwy w obsłudze panel do samodzielnej obsługi marketingu internetowego. W praktyce to zaawansowane narzędzie, które poprawnie potrafią obsługiwać tylko doświadczeni w kampaniach social mediowych specjaliści.
Reklama na Facebooku – określenie grupy docelowej
Największą zaletą reklamy na Facebooku jest możliwość szczegółowego określenia grupy docelowej naszej kampanii reklamowej oraz prognozowania budżetu. Zastanówmy się nad tym przez chwilę. Jak zmienia się skuteczność reklamy odzieży damskiej, gdy kierowana jest tylko do kobiet z dużych miast, zainteresowanych modą, markami sprzedającymi produkty ze zbliżonej półki cenowej? To znacznie skuteczniejsze niż pokazywanie reklamy „wszystkim” i płacenie za każde wyświetlenie. Takich elementów dookreślających jest znacznie więcej. Dodatkowo Facebook to miejsce ciągłej dyskusji, wymiany doświadczeń, dzielenia się emocjami – niespotykanie interaktywne.
Reklama na Facebooku – cena
Koszta reklamy na Facebooku mogą ograniczać się do budżetu emisji reklam oraz wykonania niezbędnej do tego grafiki. Teoretycznie każdy z nas samodzielnie może zaplanować tutaj kampanię reklamową. W praktyce kluczowa jest optymalizacja wydatków w modelu CPC czyli kosztu kliknięcia w reklamę. Im lepiej określimy szczegóły dotyczące naszych klientów tym – finalnie - mniej zapłacimy za nasz marketing. Tutaj niezastąpiona okazuje się być pomoc agencji social media lub specjalisty, który optymalizuje naszą kampanię. Wydatki na emisję reklamy na Facebooku to przeważnie ok. 3000 zł. Niemniej Facebook pozwala nam stworzyć kampanię za niższe kwoty. W celach analitycznych możemy uruchomić reklamę już od 2 zł.
Reklama na Facebooku – Fanpage
Fanpage na Facebooku to rodzaj strony internetowej na której prowadzimy stałą komunikację z klientem oraz codziennie pozyskujemy nowych fanów. Od momentu polubienia fanpage'u stają się tzw. „fanami” naszej firmy. Co zyskują klienci w momencie polubienia (zalajkowania) naszej strony? Od teraz mogą każdego dnia dowiadywać się m.in. o najważniejszych promocjach, rabatach oraz jako pierwsi mieć dostęp do informacji o bieżącej ofercie. W ten sposób nawiązujemy więź z klientem, która procentuje rozpoznawalnością marki. Każdy nowy wpis (tzw. „post”) dociera do fanów – może być lajkowany i komentowany. Dodatkowo strona na Facebooku jest zintegrowana ze stroną internetową. Dzięki temu klienci zapoznają się z naszą szczegółową ofertą.
Skontaktuj się z doświadczonymi specjalistami:
GOGLER BRZEZIŃSKI SUSZKO SPÓŁKA JAWNA
ul. Rzymowskiego 43/55
15-349 Białystok
http://gogler.pl/oferta/facebook-ads/