"W sercu natury" - nowa kampania promująca Podlaskie

2014.03.06 00:00
Wiosną ruszy kampania promocyjna "W sercu natury", która ma przyciągnąć nowych turystów w region województw podlaskiego i warmińsko-mazurskiego.
"W sercu natury" - nowa kampania promująca Podlaskie
Fot: sxc.hu

Kampania "W sercu natury" zakłada promocję obu województw z wykorzystaniem mediów tradycyjnych oraz elektronicznych. W jej ramach powstaną m.in. spoty radiowe i telewizyjne oraz będą prowadzone działania w Internecie. Główna idea kampanii jest związana z najmocniejszą stroną obu województw – walorami przyrodniczymi. Na potrzeby akcji powstała marka "W sercu natury", której celem jest promocja tego regionu wśród potencjalnych turystów.

Dynamiczny rozwój branży turystycznej sprawił, że turystyczna oferta regionu powinna zawierać nie tylko walory przyrodnicze i krajoznawcze, ale również usługi, towary czy dodatkowe atrakcje. Dlatego w ramach działań Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej zostaną wdrożone produkty łączące miejscowe atrakcje oraz ofertę członków tej organizacji. To także im dedykowane będą niektóre elementy planowanej kampanii promocyjnej. Działania potrwają do połowy 2015 roku.

Ewelina Sadowska-Dubicka
ewelina.s@bialystokonline.pl

732 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39