POLECAMY
Po czterech nieudanych przetargach wreszcie znalazł się oferent na 31 znaków towarowych PMB. Należą do nich m.in. logotyp PMB oraz nazwy i hasła promocyjne produktów, takie jak: "Cwaniak wojskowy salceson PMB" czy "Król polskich wędlin".
Syndyk masy upadłościowej PMB w sierpniowym przetargu znalazła wreszcie kupca na znaki towarowe dawnych zakładów mięsnych. Mowa tutaj o 31 logotypach i różnych hasłach promocyjnych, takich jak m.in. "Cwaniak wojskowy salceson PMB", "Król polskich wędlin", "PMB Smaczne z natury! Kindziuk" czy "Powrót legendy". Nabywca będzie musiał zapłacić za nie ponad 3,1 mln zł. Wszystkie znaki zostały wycenione łącznie na 6,9 mln zł, ale zgodnie z regulaminem przetargu są sprzedawane za 60% tej kwoty. Transakcja ma zostać sfinalizowana w ciągu miesiąca. Do kupienia została jeszcze jedna nieruchomość należąca do PMB - chodzi o teren między ul. Poziomą, Sowlańską i Plażową wraz ze znajdującymi się tam budynkami. Przetarg zaplanowany jest na 17 września. Cena wywoławcza to niespełna 34 mln zł.
Małgorzata Cichocka
malgorzata.c@bialystokonline.pl
Kultura i Rozrywka 13:09
Drogówka 12:20
Nauka 12:00
Aktualności 10:00
Turystyka 09:26
Kultura i Rozrywka 08:10
Aktualności 08:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji