1031 osób online

62. Białostocki Czwartek Social Media

dodane dnia: 2020-01-15 przez: cmg01
Impreza Patronat BiałystokOnline.pl
62. Białostocki Czwartek Social Media
Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2020-01-30
Zapraszamy na pierwsze w nowym roku spotkanie w Białymstoku.

Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?

Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą. Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!

Kto przychodzi na nasze spotkania?

Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Godz. 19.00.

Pierwszym prelegentem oraz panelistą będzie Marcin Łukiańczyk.
Od 2003 roku zajmuje się e-commerce. Jego celem jest pomoc Tobie, abyś popełnił jak najmniej błędów w prowadzeniu Twojego biznesu i osiąganiu celów, jakie pomogę Ci wyznaczyć. Wierzy, że wspólnie analizując Twój biznes, można zaplanować działanie, które pomoże sprzedawać więcej i skuteczniej. Twórca największej uporządkowanej bazy e-booków w Polsce – upolujebooka.pl oraz Smart Ideas.

Drugim prelegentem będzie Artur Roguskii
Kilka słów od Artura.
Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Poland. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief.pl, product manager w Grupie Onet-RAS (Fakt i FAKT24.pl), social media manager w Edipresse Polska (marki VIVA, Wizaż.pl i Party), agencji komunikacji PR dfusion (klienci Samsung, Microsoft Polska, Cisco, DPD, Uber) oraz w agencji kreatywnej Huta 19 (Żubr, Castorama Polska, Schleich). Obecnie niezależny specjalista do spraw social media i komunikacji online. Autor bloga Why so social

Temat wystąpienia: Jak content i reklamy w social media mają negatywny wpływ na użytkowników.

Artur będzie także moderatorem naszego panelu.

Podczas czwartkowego spotkania wystąpi także Wojciech Biendzio
Kilka słów od naszego prelegenta i panelisty.

Cześć, jestem Wojtek! Styczność z marketingiem internetowym mam już od ponad 10 lat, a stricte z Facebookiem od ponad 5. Miałem ogromną przyjemność być trenerem już dla ponad 150 firm, które wzbogaciły swoją wiedzę z zakresu strategii komunikacji w social mediach oraz reklamy w obrębie ekosystemu Facebooka. Miesięcznie realizuje dziesiątki kampanii reklamowych na Facebooku na łączną kwotę w okolicach 100 000 zł. Lubię się bawić swoją pracą i eksperymentować. Ukończyłem najlepszą szkołę o kierunku „Strategia komunikacji w social mediach i facebook ads” - White Bits University.

Temat wystąpienia: Od 500 zł do banieczki.

Janek Janko - specjalista Facebook Ads, doradca marketingu internetowego, wykładowca ALK i WSFiZ na kierunkach marketing internetowy i PR. Prowadzi szkolenia z komunikacji w social media. Organizator konferencji I Effect w Białymstoku.
Obecnie buduje własną agencję widoczności i komunikacji w social media.
Udzielał się na wydarzeniach jak Czwartki Social Media, Social Media Week, Internet Beta czy Social Media Day. A na czwarteczku w Białymstoku będzie gościł na scenie już po raz czwarty!
Odwiedza szkoły z prelekcją dla uczniów o bezpieczeństwie w mediach społecznościowych oraz pozornej anonimowości.
Prywatnie mąż i ojciec, fan Wiedźmina, Peaky Blinders i Heroes III. Utrzymuje, że trawa jest najbardziej zielona na Podlasiu.

Rafał Kondratowicz.
Szeregi Sempai zasilił już 4 lata temu. Jako Head of Client Service w Sempai odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem Client Service. Na co dzień obsługuje także kluczowych Klientów agencji, w tym m.in. Sferis, Prezent Marzeń czy Koszulkowo. Kampania, którą współrealizował dla evita.sklep.pl, znalazła się w finale międzynarodowego konkursu Google Premier Partner Awards 2018.

Rafał z branżą interaktywną związany jest już od 8 lat. Przed Sempai doświadczenie zdobywał w czołowych polskich agencjach interaktywnych, takich jak m.in. Socializer, Think Kong czy Open Gate. Realizował działania dla wielu rozpoznawalnych marek, w tym: Tigera, Smyka, Kawy Prima, Proamy. Kampania "Paczki wdzięczności", którą współtworzył wraz z Think Kongiem, została nagrodzona na Cannes Lions.

Sylwia Małachowska.
Kilka słów od naszej panelistki.
Zawodowo z mediami związałam się zaraz po studiach. Wtedy były to jednak media tradycyjne. Dziś internet, media społecznościowe. W SM zaczynałam łącząc projekty dla własnych klientów z pracą w agencji Infinity Group. Od kilku lat pracuję na własny rachunek. Miałam okazję działać przy projektach m.in. dla bdsklep.pl, Wedla, Allianz, Zielonej Linii, Akademii Nikona, Szerokiego Kadru, AMM archery, Gram Off On'u czy Pikniku Militarnego, Pracowałam przy promocji projektów kulturalnych i z twardymi zleceniami e-commercowymi. Każdy jest dla mnie ciekawym wyzwaniem, bez względu na to czy dyspozycji mam budżet reklamowy w wysokości 300 czy kilkunastu tysięcy złotych. Najciekawiej jest, gdy budżetu nie ma w ogóle.

Grono panelistów zamyka Justyna Brzezińska.
Roślinna maniaczka, której żaden z parapetów nie jest pusty, a wypełniony po brzegi zielenią.
Równie mocno jak FB Adsy uwielbia odkrywać lasy, rezerwaty, pola i wolne od człowieka przestrzenie…

Ale w głowie tak zielono nie ma – pierwsze kroki w social mediach stawiała 6 lat temu dorywczo, zdobywając praktykę zarówno samodzielnie, jak i pod okiem Piotrka Chmielewskiego (Social Media Now) czy Franciszka Georgiewa (Social Tigers), by aktualnie opiekować się kanałami mediów społecznościowych w Gloselu m.in. dla takich marek jak Księgarnia TaniaKsiazka.pl, Bee.pl.

Facebook Adsy porównuje do przeprawy przez dżunglę (i wcale nie ma tu na myśli swojej domowej dżungli) – ile osób/doświadczeń tyle sposobów na dojście do celu. Twierdzi, że zamiast podążać nieustannie tą samą ścieżką warto sięgać po liany, by sprawdzić, jaki efekt może to przynieść. A może akurat trafimy do krainy kwitnącej monstery i wysokich konwersji?

Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2020 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.