557 osób online

Lepsza jakość i obsługa pacjenta w Białostockim Centrum Onkologii

2013.07.05 00:00
Krótszy czas obsługi, pełniejszy dostęp do informacji medycznej czy historii choroby - to tylko niektóre korzyści, jakie ma przynieść pacjentom realizacja projektu w ramach RPOWP.
Lepsza jakość i obsługa pacjenta w Białostockim Centrum Onkologii
Fot: onkologia.bialystok.pl

Na początku lipca Białostockie Centrum Onkologii podpisało umowę na wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Co ważne, inwestycja zakłada ułatwienia nie tylko dla pacjentów posiadających dostęp do Internetu. Dzięki infokioskom i możliwości korzystania z sieci bezprzewodowej w samym budynku, będzie można na miejscu np. przejrzeć swoje dane medyczne.

System e-szpital wpłynie na poprawę jakości usług oraz skrócenie czasu obsługi pacjenta. Ułatwi też pracę personelowi medycznemu. Szacuje się, że z usług online może skorzystać nawet 54 tys. osób.

Wartość projektu to 2,1 mln zł. Dofinansowanie z RPO wynosi 1,8 mln zł. Realizacja przedsięwzięcia ma się zakończyć w grudniu przyszłego roku.

Łukasz Wiśniewski
lukasz.w@bialystokonline.pl

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2020 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.