POLECAMY
Świeżaki podbiły serca dzieci, teraz zostaną jednak zastąpione Gankiem Słodziaków. Maluchy i ich rodzice znów będą walczyć o pluszaki.
Świeżaki przeszły już do historii, a w internecie mnóstwo historii dotyczących sporów i "walk" o ulubione maskotki dzieci. Urocze, pluszowe owoce i warzywa okazały się prawdziwym hitem w sieci Biedronka, więc pomysł wykorzystał także Lidl (zobacz: Gang Świeżaków atakuje. Ma teraz konkrecję – Lidlaki). Już 27 sierpnia rusza nowa akcja Biedronki - "Gang Słodziaków", w skład którego wchodzi: lis Lucek, jeż Jerzyk, sowa Zosia, bóbr Borys, ryś Rysio i zając Zuzia. Ich historia została opisana w książce "Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”. - Jesteśmy pewni, że Gang Słodziaków podbije serca naszych klientów. Wzorem poprzednich akcji, zadbaliśmy również o walor edukacyjny – tym razem stawiamy na rozbudzanie wyobraźni oraz codzienne, rodzinne czytanie. Mamy nadzieję, że Słodziaki okażą się prawdziwą inspiracją w niejednym domu – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka. By zdobyć Słodziaki trzeba zbierać naklejki, które są wydawane podczas zakupu do 18 listopada - łącznie musi ich być 60 sztuk. Zebranie 30 naklejek umożliwi zaś kupno maskotki za 19,99 zł. Naklejki będą przydzielane za używanie karty lojalnościowej, zakup warzyw i owoców oraz wybór produktów specjalnych, które będą oznaczone. Sieć stworzyła też darmową aplikacje mobilną, dzięki której dzieciaki będą mogły skorzystać z gier edukacyjnych, zrobić sobie selfie z Gangiem Słodziaków oraz poznać ich ulubione piosenki.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
Kulinaria 2025.10.22 21:14
Sport 2025.10.22 18:43
Aktualności 2025.10.22 18:40
Aktualności 2025.10.22 16:40
Sport 2025.10.22 14:52
Biznes 2025.10.22 14:50
Aktualności 2025.10.22 14:40
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji