Jak się reklamować, by było korzystnie? Centroom zaprasza na warsztaty

2024.03.12 06:39
Jest wiele mitów, które dotyczą reklamy na Facebooku. Wiele osób wciąż w nie wierzy i zamiast korzystać z możliwości, jakie daje - tracą. Jak więc się reklamować w tym miejscu, by mieć z tego jak największe korzyści?
Jak się reklamować, by było korzystnie? Centroom zaprasza na warsztaty
Fot: pixabay.com

Eksperci są zgodni, że nie powinno się pytać: "czy się reklamować", ale „jak się reklamować”. Odpłatne kampanie są potrzebne, szczególnie jeśli w ogóle chcemy być jakkolwiek konkurencyjni na rynku. I temu zagadnieniu będzie poświęcona wiosenna odsłona Centroom Przedsiębiorczości. Podczas najnowszych warsztatów pt. "Meta Ads dla E-commerce od podstaw" można będzie się dowiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać narzędzia reklamowe na platformie Meta (Facebook) w sektorze e-commerce.

Szkolenie będzie tak rozbudowane, że aby wyjaśniać wszystkie zagadnienia, trzeba zorganizować dwa spotkania: 3 i 19 marca 2024 roku. „Spotkania będą miały charakter teoretyczny na przykładach. Uczestnicy zdobędą konkretną wiedzę i umiejętności do natychmiastowego zastosowania w praktyce. Celem drugiego warsztatu będzie pogłębienie tematów omówionych na pierwszym spotkaniu, umożliwiając uczestnikom bardziej zaawansowane podejście do Meta Ads w kontekście e-commerce” - zachęcają organizatorzy.

Podczas warsztatów będą realizowane takie tematy jak: "Meta Pixel - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać", "Czym są grupy niestandardowych odbiorców”, "Jak zbudować strukturę wielu kampanii, które siebie napędzają", "Feed produktowy - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać" oraz "Remarketing - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać".

Wydarzenie poprowadzi Wojciech Biendzio - właściciel agencji social mediowej Bien Agencja, związany z marketingiem internetowym od ponad 13 lat. Współtworzy strategie obecności firm w mediach społecznościowych oraz projektuje i prowadzi efektywne kampanie reklamowe. Jest też wykładowcą MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku oraz trenerem i autorem artykułów topowego czasopisma dla marketerów w Polsce Marketer+.

Warsztaty są skierowane do właścicieli sklepów internetowych, marketingowców zainteresowanych optymalizacją procesu zakupowego oraz osób zajmujących się marketingiem internetowym.

Chętni mogą zapisywać tutaj: Białostocki Park Naukowo Technologiczny

Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zapisać się już teraz. Koszt udziału wynosi 118 złotych brutto za dwa warsztaty.

Portal BialystokOnline patronuje wydarzeniu

Zobacz też: Warsztaty w Centroom: "Jak się reklamować, to z głową”

Redakcja
24@bialystokonline.pl

857 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39