Jak wygląda współpraca organizacji pozarządowych z urzędnikami?

2013.06.11 00:00
Współpraca urzędów z organizacjami pozarządowymi - to temat przewodni konferencji, która odbędzie się w Białymstoku.
Jak wygląda współpraca organizacji pozarządowych z urzędnikami?
Fot: sxc.hu

W czasie konferencji wygłoszą prelekcje i wezmą udział w dyskusji przedstawiciele urzędu marszałkowskiego, wojewódzkiego oraz urzędów miejskich z naszego regionu. Ponadto wystąpią specjaliści z Kancelarii Prezydenta RP, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz z Rad Działalności Pożytku Publicznego.

Zajmą się oni m.in. znaczeniem organizacji pozarządowych w tworzeniu polityk publicznych czy korzyściami z angażowania trzeciego sektora w zadania publiczne. Przewidziano również panel dyskusyjny dotyczący funkcjonowania Rad Działalności Pożytku Publicznego. Na zakończenie będą wręczone odznaczenia państwowe za działalność na rzecz aktywizowania i angażowania społeczności lokalnych.

Konferencję "Współpraca administracji publicznej z III sektorem w planowaniu i realizacji polityk publicznych" zorganizował Ośrodek Wspierania Organizacji Pożytku Publicznego przy pomocy między innymi wojewody podlaskiego. Konferencja odbędzie się we wtorek (11.06) w sali konferencyjnej PUW. Początek o godz. 10.00.

Ewelina Sadowska-Dubicka
ewelina.s@bialystokonline.pl

1357 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39