POLECAMY
King KAN - takie imię nosi nowy podopieczny spółki KAN z Kleosina, działającej w branży instalacji wodnych i grzewczych.
To młody kangur z warszawskiego ZOO, którego spółka zaadoptowała, by w ten sposób wesprzeć ogród zoologiczny i zaopiekować się zwierzakiem. To także oryginalna i skuteczna forma promocji firmy. Świadczą o tym choćby tłumy zwiedzających, które uczestniczyły w uroczystości adopcyjnej torbacza. Wtedy to została odsłonięta tablica z informacjami o kangurze, jego imieniu i nowym opiekunie - firmie KAN, a przedstawiciele firmy odebrali dyplom adopcji. - KAN od wielu lat czynnie angażuje się w sponsorowanie przedsięwzięć z różnych dziedzin życia - głównie kultury i sportu - mówi Wojciech Nietupski, dyrektor marketingu w KAN. - Tym razem przyszła kolej na wsparcie warszawskiego ZOO i adopcję pięknego, dumnego zwierzaka rodem z Australii. Nie mogło być inaczej, kangur najbardziej nadaje się na "dziecko" naszej firmy. W stołecznym ZOO mieszka około 4,5 tys. zwierzaków. Sponsora ma zaledwie 150 z nich.
andy
24@bialystokonline.pl
Praca 12:10
Kultura i Rozrywka 11:20
Aktualności 10:20
Nauka 09:00
Kultura i Rozrywka 08:10
Aktualności 08:00
Uroda 08:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji