POLECAMY
W czwartek (6.04) o godz. 18.00 będzie okazja do uczestnictwa w kolejnym spotkaniu TechKlubu. Tematem będzie storytelling oraz budowanie marki w organizacjach pozarządowych i firmach.
Często jesteśmy przekonani, że to, co robimy, jest najlepsze na świecie, wprost genialne. A później dziwimy się, że nikt o naszych działaniach nie słyszał. A może naprawdę jesteśmy świetni, tylko nie umiemy o tym dobrze opowiedzieć? Jak to zmienić? Nad tym zastanawiać się będą prelegenci i uczestnicy najbliższego spotkania białostockiego TechKlubu. Storytelling i budowanie marki w organizacjach pozarządowych i firmach to jego temat. Organizatorzy zaprosili 2 specjalistów, którzy podzielą się z zainteresowanymi swoją wiedzą. Dominik Sołowiej to dziennikarz, web marketer i coach. Jego specjalnością jest marketing polityczny, public relations, marketing narracyjny, reklama i problematyka nowych mediów. Jest autorem publikacji "Kompendium Innowacji Społecznych" i współautorem książki "Przewodnik po świecie mediów". Z kolei Grzegorz Grzybek, absolwent Szkoły Mistrzów Reklamy w Warszawie i Socjologii w Białymstoku, to twórca strategii marketingowych dla lokalnych instytucji i firm m.in. z branży motoryzacji i odzieży. Współpracował przy projektach m.in. dla Opery i Filharmonii Podlaskiej czy Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. Wstęp na spotkanie jest wolny. Sprawdź: Techklub Białystok
Monika Zysk
monika.zysk@bialystokonline.pl
Sport 10:23
Sport 2025.10.25 13:46
Sport 2025.10.25 11:56
Biznes 2025.10.25 09:00
Aktualności 2025.10.24 18:40
Drogówka 2025.10.24 16:40
Sport 2025.10.24 14:51
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji