POLECAMY
Studenci, którzy chcą w wakacje pojechać do Londynu i Brukseli na praktyki w agencjach PR-owych, nie mają już wiele czasu. Tylko do końca marca mogą nadsyłać próbki swoich możliwości w postaci projektów strategii PR. To już IX edycja konkursu stażowego PRaktykuj za granicą.
W tym roku studenci, którzy chcą pojechać na wakacyjne staże za granicę, będą pracować nad przygotowaniem strategii komunikacji dla Fundacji ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Do wyboru są trzy tematy, a każdy z nich dotyczy jednego z aspektów działalności Fundacji. Trójka zwycięzców konkursu będzie stawiać swoje pierwsze kroki zawodowe w Brukseli i Londynie, w agencjach Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR. Przygotowane przez nich strategie PR trafią do Fundacji ITAKA, która będzie mogła wykorzystać najciekawsze pomysły. Do studentów należy przygotowanie strategii komunikacji wspierającej wybrane działanie czy program Fundacji: na przykład kampanię "Nie uciekaj", adresowaną do nastolatków. W zaplanowaniu komunikacji z tą grupą docelową na pewno pomoże dobra znajomość mediów społecznościowych, czyli praktyczna wiedza, której studentom nie brakuje. - Działania kierowane do nastolatków w ramach kampanii "Nie uciekaj" wymagają szczególnie kreatywnego podejścia, tak aby przekaz profilaktyczny, z założenia mało atrakcyjny, dotarł do młodzieży - wskazuje Joanna Gogolińska z Fundacji ITAKA - Dotykamy tu ważnego problemu społecznego, według statystyk policyjnych co roku ucieka z domu około 3500 nastolatków. Fundacja kieruje działania komunikacyjne nie tylko do uciekinierów, ale także do młodzieży zagrożonej ucieczkami, do ich rodziców i opiekunów. Zadania są zróżnicowane, osobom nastawionym bardziej na realia biznesowe, niż społeczne, może spodobać się temat drugi: "zaplanuj strategię komunikacji promującej Fundację ITAKA jako atrakcyjnego partnera dla przedsiębiorstw realizujących strategie CSR". - To zadanie jest na pewno największym wyzwaniem - mówi Joanna Gogolińska - wpisanie działań ITAKI w strategię CSR firm nie jest proste, gdyż tematyka zaginięć jest stosunkowo mało znana i odbiega od głównych obszarów działań CSR firm. Dla osób, które jeszcze nigdy nie pisały strategii PR, organizatorzy udostępnili na stronie internetowej przewodnik: "Jak pisać (i prezentować) strategie komunikacji". Konkurs jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków i wszystkich trybów studiów: dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych. Więcej o konkursie na stronie: http://www.imm.com.pl/praktykuj2012
MAG
24@bialystokonline.pl
Sport 14:28
Sport 13:00
Sport 11:44
Sport 09:11
Sport 2025.10.18 19:34
Sport 2025.10.17 20:22
Aktualności 2025.10.17 18:30
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji