Białystok Online

PREMIUM

d/u

Pracownik biurowy – firma budowlana Remontdom

Firma Remontdom poszukuje pracownika biurowego z doświadczeniem w branży budowlanej przy zamówieniach publicznych.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną i wsparcie organizacyjne realizowanych inwestycji.

Zakres obowiązków:
* Przygotowywanie i opracowywanie umów, pism i dokumentacji przetargowej
* Zamawianie materiałów budowlanych oraz kontakt z dostawcami i podwykonawcami
* Negocjowanie cen i warunków współpracy z kontrahentami
* Przygotowywanie ofert do przetargów, wniosków, zestawień i raportów
* Prowadzenie korespondencji z zamawiającymi i instytucjami publicznymi
* Nadzór nad obiegiem dokumentów, archiwizacja i raportowanie postępów

Wymagania:
* Znajomość branży budowlanej i terminologii technicznej
* Umiejętność przygotowywania i analizowania dokumentacji przetargowej
* Dobra znajomość procedur zamówień publicznych (Prawo zamówień publicznych)
* Biegła obsługa pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
* Umiejętność organizacji pracy, skrupulatność i terminowość
* Komunikatywność i zdolności negocjacyjne

Oferujemy:
* Stałą pracę w stabilnej firmie budowlanej
* Umowę o pracę lub zlecenie – w zależności od preferencji
* Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

Zainteresowane osoby proszę o przysłanie CV na biuro@remontdom.pl
dodane: 2025-10-23 11:01:57 ID: 5140647
Skontaktuj się

512341...

ul. Władysława Reymonta 1A

Inne ogłoszenia użytkownika
Zobacz także
Firmy
dodaj ogłoszenie
Kategoria