POLECAMY
PROMOTECH wziął udział w Międzynarodowych Targów Spawalnictwa i Cięcia w Essen 2025. Spółka podczas nich zaprezentowała swoje najnowsze urządzenia. Zainteresowanie nimi było ogromne.
Stoisko PROMOTECHU podczas Międzynarodowych Targów Spawalnictwa i Cięcia w Essen 2025, które odbyły się we wrześniu, wzbudziło ogromne zainteresowanie wszystkich uczestników. Białostocka marka prezentowała swoje najnowsze urządzenia, m.in. wózki spawalnicze MANTIS Battery, SCORPIO Battery, GECKO Battery 2, wzbogaconą wersję wózka Rail TITAN, udoskonalony słupowysięgnik WA Compact oraz ukosowarki – BM-6 Battery i ABM-50DD Vario. Przewodni motyw i cel prezentacji firmy w Essen brzmiał „PROMOTECH jako silny, kreatywny, polski i liczący się producent urządzeń lekkiej i ciężkiej mechanizacji prac w branży metalowej dla firm z całego świata”. - Już pierwszego dnia targów widzieliśmy, że nasza obecność na nich i duże zaangażowanie były słuszne. Ku naszemu zadowoleniu, od otwarcia wystawy do jej zamknięcia po pięciu dniach, prezentacja maszyn PROMOTECHU cieszyła się ponadprzeciętnym zainteresowaniem – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes ds. handlu PROMOTECHU. Przedstawiciel białostockiej spółki nie ukrywa, że tegoroczne targi w Niemczech wiązały się ze sporym niepokojem. - Licząc na to, że pomimo recesji na rynku niemieckim - targi te będą cieszyły się dużym zainteresowaniem specjalistów z naszej branży z całej Europy i z całego świata, postawiliśmy na rozbudowane, nowoczesne stoisko – opowiada Bohdan Zaleski. - Uważamy, że tak właśnie musimy się prezentować naszym klientom, bo znakomita większość z nich nie odwiedziła i nie odwiedzi naszego zakładu produkcyjnego, ani nowego Showroomu. Dlatego tak istotny jest wygląd stoiska i profesjonalna prezentacja naszej oferty, bo przez ten pryzmat też jesteśmy oceniani na targach – dodaje. Białostocka spółka podczas niemieckich targów spisała się na medal. Ekspozycja o powierzchni 90 m2 przyciągała uwagę zagranicznych przedstawicieli z tej branży. - Centralnym punktem była tylna ściana z dużym ekranem LED, na którym wyświetlaliśmy specjalnie przygotowany spot, opowiadający o PROMOTECHU –mówi Sebastian Kowalczyk, kierownik działu marketingu PROMOTECHU. - Nad stoiskiem zawisła, widoczna z daleka, konstrukcja z naszym logo i komunikacją grup produktowych, co znacznie poprawiło rozpoznawalność marki i zaznaczyło nasze miejsce w hali targowej.
JK
24@bialystokonline.pl
Nauka 10:00
Aktualności 10:00
Kultura i Rozrywka 08:10
Aktualności 08:00
Uroda 08:00
Biznes 07:50
Aktualności 2025.10.06 18:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji