POLECAMY
Obecnie wiele osób działa w social mediach. Niektórzy mają blogi, kanały na Youtube, profile na Instagramie itp. Gdy nasz pomysł zyskuje popularność - dostajemy różne propozycje współpracy. Co zrobić, by skorzystać i nie dać się oszukać?
Centroom Przedsiębiorczości zaprasza we wtorek (28.11) na warsztaty pt. "Współpraca z markami w kampaniach reklamowych". Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które działają w social mediach. Kiedy prowadzi się kanał na Youtube, profil na Instagramie, bloga czy fan page na Facebooku, to chce się odnieść sukces. Kiedy nasz pomysł spodoba się innym i staje się coraz bardziej popularny, to jedno jest pewne - pojawią się propozycje reklamy. Często, gdy pojawia się propozycja współpracy, to osoba początkująca jest gotowa zrobić kampanię danej marki nawet bezpłatnie, ciesząc się, że jej projekt został zauważony. Nie tędy droga. Warto dowiedzieć się, co i ile kosztuje oraz dać odpowiedź, która ucieszy obie strony. Warsztaty poprowadzi znana białostocka blogerka - Judyta Kokoszkiewicz, autorka Żudit.pl. Podczas spotkania opowie uczestnikom m.in. o tym, jak wyceniać poszczególne działania reklamowe, w jaki sposób kontaktować się z agencjami reklamowymi, czy zgadzać się na barter i w jakiej formie wysyłać ofertę do agencji reklamowej. BiałystokOnline patronuje wydarzeniu. Szczegóły: Centroom Przedsiębiorczości - Współpraca z markami
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
Aktualności 2025.10.28 17:30
Zdrowie 2025.10.28 15:08
Aktualności 2025.10.28 15:00
Aktualności 2025.10.28 13:00
Kultura i Rozrywka 2025.10.28 12:10
Biznes 2025.10.28 12:00
Aktualności 2025.10.28 10:30
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji