POLECAMY
W tym roku białostocka spółka Barter SA odnotowała aż 40% wzrost sprzedaży ekogroszku. Wielu klientów pochodzi z sąsiednich krajów.
Zima w tym roku jest jak na razie dość łagodna. Nie sprzyja to rozwojowi branży węglowej. - Jednak mimo bardzo słabej koniunktury, spowodowanej wyjątkowo ciepłą jesienią i początkiem zimy, udało nam się zwiększyć sprzedaż Eco Powera o kilkadziesiąt procent rok do roku. To efekt konsekwentnej realizacji strategii spółki, zakładającej systematyczny rozwój sieci sprzedaży przy zachowaniu najwyższej jakości produktu, co przełożyło się na długofalowy efekt wzrostu sprzedaży – informuje Grzegorz Dworakowski, dyrektor ds. rozwoju rynku towarów konfekcjonowanych Barter SA. Współcześnie coraz więcej osób dba o środowisko. Dlatego ludzie chętniej kupują ekologiczny opał o niskiej zawartości siarki i dużej kaloryczności. Firma uważa, iż wzrost sprzedaży jest dowodem na to, że warto było inwestować w jakość sprzedawanych produktów. Sukces nie byłby także możliwy, gdyby nie efektywna dystrybucja. Od roku Barter SA sprzedaje konfekcjonowany węgiel m.in. poprzez sieć "U Górnika". - W grudniu liczba naszych składów węglowych, rozlokowanych w całym kraju w ramach tej sieci, wzrosła do 400 i nadal zwiększa się – mówi Dworakowski. - Dzięki temu nasi klienci mają stały dostęp do naszych produktów i pełną obsługę - dodaje. Barter SA ma wielu klientów z zagranicy, m.in. z Irlandii, Estonii, Litwy oraz Łotwy. Firma prowadzi też rozmowy handlowe, dotyczące eksportu do Słowacji, Czech oraz wschodnich landów niemieckich.
Justyna Kozicka
justyna.k@bialystokonline.pl
Kryminalne 18:20
Aktualności 16:20
Aktualności 14:20
Praca 14:00
Kulinaria 13:30
Aktualności 12:00
Sport 11:48
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji