Duża inwestycja Biedronki. We wrześniu w placówkach dużo się działo

2023.10.09 17:08
Biedronka ma świadomość, że konkurencja nie tylko nie śpi, ale i depcze jej po piętach. Dlatego ciągle musi się zmieniać i dostosowywać do klientów.
Duża inwestycja Biedronki. We wrześniu w placówkach dużo się działo
Fot: materiały prasowe/Biedronka

Dziś trudno sobie wyobrazić większe osiedle bez Biedronki. Sieć dyskontów nie tylko jednak otwiera nowe placówki, ale też modernizuje wiele tych placówek, które działają od wielu lat. We wrześniu działo się naprawdę dużo.

Biedronka otworzyła w sumie 29 nowych placówek, w różnych zakątkach Polski. Średnia wielkość nowo otwartych sklepów wynosi 700 m2 w każdej znajdują się nie tylko kasy stacjonarne, ale cieszące się coraz większą popularnością - samoobsługowe. 

Ważną inwestycją jest też remontowanie już istniejących sklepów. We wrześniu zmodernizowano 30 z nich. Dzięki przebudowom placówki zużywają mniej energii elektrycznej. Do tego zadbano o nowy (zdaniem pomysłodawców - lepszy) układ przestrzeni. Wydzielono w nich specjalne strefy: z pieczywem, owocami i warzywami oraz kosmetykami, wszystko w taki sposób, by zakupy można było robić wygodniej. Dzięki takim inwestycjom od 2022 roku we wszystkich wyremontowanych sklepach udało się zmniejszyć średni zużycie energii o 14% z blisko 48,5 mln kWh do nieco ponad 41,7 mln kWh, redukując tym samym emisję CO2.

- Zawsze staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych klientów, umożliwiając im jeszcze łatwiejszy dostęp do artykułów, których potrzebują. Dlatego tylko we wrześniu otworzyliśmy aż 29 nowych placówek w różnych regionach Polski i zmodernizowaliśmy aż 30, dostosowując je do przyjaźniejszego środowisku naturalnemu, nowoczesnego standardu 3.0. Szukamy też kolejnych rozwiązań, które poprawią komfort naszych klientów, m.in. poprzez wprowadzanie lad tradycyjnych oraz stałe zwiększanie liczby kas samoobsługowych - Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka.

Co ciekawe, we wrześniu sieć sklepów Biedronka rozwijała też nowe sklepy w formacie ultra-mini. Takie placówki zaczynają powstawać w przestrzeni miejskiej, gdzie panuje duży ruch. Są dużo mniejsze (od 200 do maksymalnie 500 m2), często umiejscowione w biurowcach lub blokach mieszkalnych. 

W najbliższych miesiącach sieć planuje otwarcie i wyremontowanie kolejnych placówek, także w Podlaskiem.

Redakcja
24@bialystokonline.pl

780 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39