Zgłoś do moderacji

Specjalista ds. obsługi klienta Sklep Internetowy



Firma BIURFAN internetowy lider sprzedaży artykułów biurowych na rynku polskim zatrudni na stanowisko:

Specjalisty ds. obsługi klienta - sklepu internetowego

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
•Obsługa zamówień sklepu internetowego (obsługa chatu, odbieranie telefonu, odpisywanie na maile)
•rozpatrywanie reklamacji oraz zwrotów
•współpraca z magazynem i działem zakupów
•opieka nad komentarzami, opiniami na temat działalności sklepu

Wymagania: wysoka kultura osobista, znajomość programu baselinker , znajomość allegro, biegła znajomość obsługi komputera

OFERUJEMY:
· stabilną pracę w rozwijającej się firmie
· rozwój zawodowy w branży e-commerce
· umowę o pracę
· kompleksowe szkolenie

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres praca@biurfan.pl

Cena: do uzg
Twoje uwagi:



Zanim wyślesz formularz sprawdź czy wszystko wypełniłeś.

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2025 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39