Specjalista ds. obsługi klienta i e-commerce
Jeśli jesteś osobą lubiącą pracę z ludźmi - Dołącz do naszego zespołu e-commerce!
Opis stanowiska:
-Komunikacja z klientami Allegro i sklepu WWW
-Działania mające na celu cofanie negatywnych ocen
-Zajmowanie się zwrotami i reklamacjami
-Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla sklepu i Allegro
Wymagania:
-Doświadczenie w kontakcie z klientem, empatia i otwartość
-Mile widziana znajomość Canvy lub innego programu do tworzenia grafik, banerów i zdjęć
-Dodatkowym atutem będzie znajomość platform Allegro od strony sprzedażowej, PrestaShop, Shoper i Baselinker
Oferujemy:
-umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-rozwój i zdobywanie nowych umiejętności
-premie uzależnione od wyników
-przyjazną atmosferę
CV na adres: biuro.bialystok@prowent.com Z TEMATEM „Rekrutacja e-commerce"