Specjalista / Specjalistka Działu Sprzedaży i Obsługi Usług Rozwojowych
Zakres obowiązków:
• Obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia)
• Wsparcie przy doborze szkoleń i obsługa BUR
• Rejestracja uczestników, dokumentacja projektowa
• Współpraca z trenerami, tworzenie harmonogramów
• Przygotowywanie ofert i rozwijanie relacji z klientami
Wymagania:
• Doświadczenie w obsłudze klienta/administracji (mile widziane w edukacji)
• Znajomość BUR (mile widziana), MS Office (wymagane)
• Samodzielność, dokładność, komunikatywność
• Prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego (min. B1–mile widziana)
Oferujemy:
• Umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym, dostęp do szkoleń
CV proszę przesłać na: praca@openeducation.pl
Temat: „Specjalista…”
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych: https://openeducation.pl/rodo/