Zgłoś do moderacji

Stanowisko: Osoba do telefonicznego badania jakości obsługi klienta



Opis zlecenia:
Poszukujemy osoby, która wykona jednorazową usługę telefonicznego kontaktu z grupą około 250 klientów. Celem rozmów będzie przeprowadzenie krótkiego badania jakości obsługi klienta.

Zakres obowiązków:
- Telefoniczne przeprowadzenie rozmów według przygotowanego scenariusza
- Skrupulatne notowanie odpowiedzi klientów
- Raportowanie wyników po zakończeniu rozmów

Wymagania:
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktu telefonicznego
- Komunikatywność i kultura osobista
- Dobra organizacja pracy
- Rzetelność i sumienność w realizacji zadań

Oferujemy:
- Jednorazowe zlecenie z jasno określonym zakresem
- Elastyczne godziny realizacji
- Wynagrodzenie do ustalenia

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: cv@hipotekabeztajemnic.pl

Twoje uwagi:



Zanim wyślesz formularz sprawdź czy wszystko wypełniłeś.

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2025 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39