Eksperci: Białystok jedną z najsilniejszych marek polskich miast

2011.04.04 00:00
W najnowszym wydaniu "Gazety Samorządu i Administracji" wśród najsilniejszych marek polskich miast, w towarzystwie Warszawy, Gdańska, Gdyni, Wrocławia i Katowic pojawił się Białystok. To opinia specjalistów od tzw. marketingu miejsca.
Eksperci: Białystok jedną z najsilniejszych marek polskich miast
Fot: Wojciech Zalewski

Urząd Miejski ocenia, że dobra opinia ekspertów z branży marketingu miejsc to dowód skuteczności podejmowanych działań promocyjnych w ostatnich latach, a budowanie jego silnej marki jest realizowane konsekwentnie i przynosi zamierzone efekty.

"Silna marka miejsca i długofalowa wizja rozwoju przy­ciąga turystów i inwestorów, studentów w przypadku ośrodków akademickich i nowych mieszkańców" - tłumaczy Aneta Bassa z Brief for Poland zajmującym się marketingiem miejsc.

W budowaniu marki miasta bardzo ważna jest komunikacja z mieszkańcami. To właśnie oni, rdzenni lub czasowi, są najlepszymi am­basadorami miejsca. Jeżeli są z niego dumni, zado­woleni z jakości życia i perspektyw rozwoju osobiste­go i zawodowego, przyciągają wówczas jak magnes.

E.S.

1246 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39