POLECAMY
W najnowszym wydaniu "Gazety Samorządu i Administracji" wśród najsilniejszych marek polskich miast, w towarzystwie Warszawy, Gdańska, Gdyni, Wrocławia i Katowic pojawił się Białystok. To opinia specjalistów od tzw. marketingu miejsca.
Urząd Miejski ocenia, że dobra opinia ekspertów z branży marketingu miejsc to dowód skuteczności podejmowanych działań promocyjnych w ostatnich latach, a budowanie jego silnej marki jest realizowane konsekwentnie i przynosi zamierzone efekty. "Silna marka miejsca i długofalowa wizja rozwoju przyciąga turystów i inwestorów, studentów w przypadku ośrodków akademickich i nowych mieszkańców" - tłumaczy Aneta Bassa z Brief for Poland zajmującym się marketingiem miejsc. W budowaniu marki miasta bardzo ważna jest komunikacja z mieszkańcami. To właśnie oni, rdzenni lub czasowi, są najlepszymi ambasadorami miejsca. Jeżeli są z niego dumni, zadowoleni z jakości życia i perspektyw rozwoju osobistego i zawodowego, przyciągają wówczas jak magnes.
E.S.
24@bialystokonline.pl
Aktualności 15:00
Praca 15:00
Aktualności 12:30
Kultura i Rozrywka 10:17
Kryminalne 10:10
Biznes 08:20
Aktualności 08:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji