InPost: Jaka oferta dla klienta indywidualnego?

2022.12.15 12:30
InPost to jedna z najpopularniejszych Polskich firm, która jest jednocześnie bardzo sprawnym operatorem logistycznym. Nie zadziwi nas zatem fakt, iż oferta firmy jest niebywale rozbudowana, skierowana zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych. Zapoznajmy się więc z ofertą InPost dla klienta indywidualnego.
InPost: Jaka oferta dla klienta indywidualnego?

Szybkie Nadania: Nadanie paczki w kilka minut

Jeżeli jako klient indywidualny InPost, chcielibyśmy nadać, wysłać paczkę, ale nie mamy na to za wiele czasu albo zależy nam na tym, żeby szybko została dostarczona, opcja Szybkie Nadania jest doskonałym wyborem. Nadanie paczki do automatu Paczkomat® lub na wskazany adres np. do domu przez osobę prywatną, dzięki wspomnianej opcji, możemy przekazać do wysyłki już w kilka chwil. Wystarczy mieć zapakowaną już paczkę oraz dostęp do komputera i drukarki. Po wejściu na stronę InPost i wybraniu w menu usługi Szybkie Nadania, wystarczy wypełnić kilka tabelek z danymi. Są to podstawowe pola, na których należy wpisać adresata oraz nasze dane kontaktowe, a oprócz tego trzeba zaznaczyć gabaryt paczki. Później wystarczy zapłacić za etykietę online i ją wydrukować. Takową etykietę przyklejamy do paczki i zanosimy ją do maszyny Paczkomat®. Musimy na wirtualnym panelu zaznaczyć opcję "nadaj paczkę" i zeskanować kod z etykiety. Po tym jedna ze skrytek się otworzy, a my mamy tylko włożyć paczkę do skrytki i ją zamknąć. Gotowe! Inną opcją jest zaniesienie paczki do PaczkoPunktu. Wszystkie miejsca nadania można bez problemu znaleźć na stronie InPost.


Manager Paczek

Manager Paczek InPost to opcja dla osób, które chcą często korzystać z usług nadawania i odbierania przesyłek poprzez Paczkomat® InPost lub kuriera. To system, w którym należy się zarejestrować, aby utworzyć konto. Po rejestracji i potwierdzeniu założenia konta, zostaje ono aktywowane i możemy od razu rozpocząć proces nadawania paczki. Tak, jak w przypadku usługi Szybkie Nadania, wypełniamy formularz i opłacamy kwotę etykiety na paczkę. Opłacić ją możemy za pomocą posiadanych środków na naszym koncie (jeżeli wcześniej wpłaciliśmy jakąś kwotę). Reszta procedury polega na uzupełnieniu danych odbiorcy i nadawcy i kurier zamówiony! Wystarczy zapakować rzecz do wysyłki, czekać na podjazd kuriera i gotowe, paczka wysłana.


Nadaj przesyłkę bez etykiety przez InPost Mobile

Jeżeli nie mamy możliwości wydrukowania etykiety, nie musimy się tym martwić. Dla klienta indywidualnego istnieje jeszcze szybka opcja nadania przesyłki bez etykiety w aplikacji mobilnej InPost Mobile. Wystarczy pobrać aplikację z dedykowanych sklepów z aplikacjami mobilnymi. Po pobraniu należy otworzyć aplikację, poszukać ikonkę nadaj i postępować zgodnie z kolejnymi krokami. Wyświetli nam się formularz, na którym wybieramy typ nadania, rozmiar paczki, a następnie wpisujemy informacje, takie jak dane adresowe odbiorcy przesyłki i wybieramy, gdzie ma zostać dostarczona paczka. Gdy już to wypełnimy, musimy opłacić usługę. Później otrzymamy kod nadania. Następnie należy udać się do maszyny Paczkomat® i nadać paczkę zdalnie korzystając z aplikacji lub udać się do ekranu automatu i wpisać lub zeskanować kod nadania.

Powyższe usługi, to najlepsze sposoby na nadanie paczki przez klienta indywidualnego.


[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]


1138 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39