802 osób online

Jak na odległość zdobyć kontrahenta? Bezpłatne warsztaty dla podlaskich firm

2020.10.22 14:31
Szansą podlaskich przedsiębiorców na podbicie rynków zagranicznych jest przede wszystkim odpowiedni content marketing. O tym i o innych rozwiązaniach dowiedzą się słuchacze podczas warsztatów online, współtworzonych przez Podlaską Fundacje Rozwoju Regionalnego.
Jak na odległość zdobyć kontrahenta? Bezpłatne warsztaty dla podlaskich firm
Fot: Pixabay

Rozwiązania podyktowała pandemia

Epidemia COVID-19 mocno wpłynęła na rynki zarówno polskie, jak i zagraniczne. Powstająca konkurencja znacząco przyczynia się na funkcjonowanie MŚP (małych i średnich przedsiębiorców). Dlatego muszą sięgać po rozwiązania, aby pozyskiwać nowych klientów. Właśnie jednym z nich jest zastosowanie content marketingu w promocji swoich usług czy produktów.

Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego organizuje bezpłatne szkolenie dla podlaskich przedsiębiorców. Spotkanie online dotyczyć będzie "Jak na odległość zdobyć kontrahenta? Content marketing szansą MŚP na podbicie nowych rynków zagranicznych".

Spotkanie odbędzie się we wtorek (27.10) w godzinach 10.00-12.30 w formie interaktywnego webinaru.

Co da szkolenie?

Warsztaty są skierowane przede wszystkim do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które są zainteresowane wykorzystaniem content marketingu w działaniach promocyjnych. Szczególnie do takich firm, które chcą zdobywać zagranicznych kontrahentów.

Podczas szkolenia, słuchacze poznają teoretyczną wiedzą na temat content marketingu. Zostaną również pokazane praktyczne przykłady i rozwiązania polskich firm zrealizowane w ramach content marketingu poza granicami kraju.

Przebieg spotkania online

W programie będzie m.in. wystąpienie Marka Dźwigaja p.o. prezesa Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego. Natomiast Łukasz Sakowski pokaże prezentacje projektu Enterprise Europe Network. Warsztaty poprowadzi Filip Lewandowski - senior social media z agencji Social Tigers.

„Tworzę strategie, content i zabójcze kampanie reklamowe. Rozumiem potrzeby klientów i potrafię utrzymać z nimi długofalowe relacje. Na co dzień doskonale odnajduję się w działaniach performance marketingowych. Bardzo dobrze czuję się również w sprzedaży. Moje nastawienie określiłbym jako nieustanne dążenie do coraz lepszych wyników. W końcu z każdym klientem mamy wspólny cel” - pisze Filip Lewandowski.

Zapisy na warsztaty są przyjmowane do niedzieli, 25 października. Wymagana jest rejestracja za pomocą formularza: zarejestruj się online.

Po weryfikacji zgłoszenia organizatorzy wyślą e-mail potwierdzający udział w spotkaniu wraz z linkiem do platformy webinarowej.

Malwina Witkowska
malwina.witkowska@bialystokonline.pl

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2022 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.