POLECAMY
Jak wykorzystać potencjał Internetu, by skutecznie dotrzeć do klienta? Co sprawia, że nasza firma staje się widoczna w sieci? Na te i inne pytania odpowiada ekspert z firmy Gogler.pl.
Strona internetowa To podstawowe narzędzie promocji w sieci. W dobie wszechobecnych komputerów, tabletów i smartfonów, posiadanie własnej witryny jest wręcz konieczne, by nie zniknąć wśród konkurencji i dać się poznać potencjalnym klientom. Poza samym stworzeniem strony www, bardzo ważna jest jej szata graficzna – najlepiej, aby była funkcjonalna i estetyczna. Witryna powinna tworzyć pozytywny wizerunek firmy w świadomości odbiorcy. Pozycjonowanie Co zrobić, aby zwiększyć widoczność strony www? Należy zadbać o pozycjonowanie. - Obecnie, aby być zauważonym w Internecie, trzeba znacznie więcej niż nawet najlepiej zaprojektowana i wykonana strona www. Pamiętajmy, że konkurencja nie znajduje się kilka ulic dalej – dziś to kwestia jednego kliknięcia myszką, a nasi klienci docierają do nas rozmaitymi ścieżkami, z których najpopularniejszą jest wyszukiwarka internetowa. Użytkownicy Internetu odwiedzają 3 pierwsze strony wśród wyników wyszukiwania, czyli 30 pierwszych witryn. Zatem im wyżej znajduje się strona, tym większe prawdopodobieństwo, że oferta trafi do klienta – mówi Marcin Brzeziński. Właściciel firmy Gogler.pl, zajmującej się m.in. tworzeniem, pozycjonowaniem i promowaniem stron internetowych. Warto także pamiętać, że 80-90% wizyt na stronach internetowych pochodzi z wyszukiwarek. Witryny pozycjonowane przez Gogler.pl znajdują się w czołowych pozycjach wyników wyszukiwań, przez co generują większy ruch w docelowym miejscu oraz budują i wzmacniają wizerunek marki. Kampanie internetowe Dzisiaj trudno sobie wyobrazić życie bez Internetu, także w sferze biznesu. Jest to najszybsze i najbliższe nam źródło informacji, dlatego tak ważne jest, aby w sieci budować wizerunek swojej firmy, w tym nawet niewielkich przedsiębiorstw. - Proponujemy usługę, która zagwarantuje stałą, na bieżąco aktualizowaną obecność w Internecie, konieczną do utrzymania aktualnych i pozyskania nowych klientów. Doświadczenie grupy naszych ekspertów dowodzi, iż tylko synergia i duża elastyczność w działaniu przynosi zamierzone efekty. Nieustannie się rozwijamy, tak jak rozwija się branża internetowa i zmieniają oczekiwania naszych klientów. Dlatego jesteśmy zawsze o krok od konkurencji i możemy zaoferować profesjonalne usługi na najwyższym poziomie – zapewnia Marcin Brzeziński. Jak to zrobić? O tym, jak ważna jest szeroko pojęta reklama, przekonuje Gogler.pl. Skuteczna promocja w Internecie sprawia, że firmy stają się bardziej rozpoznawalne na rynku, zyskują szersze grono klientów, a co za tym idzie – zwiększają swoje zyski. Gogler.pl to zespół młodych, kreatywnych ludzi, którzy przez 13 lat wytężonej pracy zyskali duże doświadczenie. Oferują bogatą paletę usług e-marketingowych, gwarantujących dynamiczny rozwój wszelkiego typu przedsiębiorstw. W tej chwili Gogler.pl świadczy szeroki wachlarz usług: wykonuje strony internetowe, zajmuje się pozycjonowaniem, kampaniami internetowymi, copywritingiem oraz social media. Firma posiada już grono ponad 3000 stałych klientów, co dowodzi jej sumienności, obustronnym szacunku i uczciwej współpracy. [ARTYKUŁ SPONSOROWANY]
Marta Abramczyk
marta.a@bialystokonline.pl
Aktualności 17:30
Aktualności 15:00
Sport 14:10
Uroda 14:00
Sport 12:55
Aktualności 12:30
Biznes 12:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji